رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 543011

خشونت‌های مسلحانه در آمریکا؛ تیراندازی در رستوران با سه کشته و دو زخمی

ساعت24-کلانتری شهرستان «کنوشا» در ایالت ویسکانسین خبر داد، یک فرد مسلح بعد از تیراندازی منجر به مرگ سه تن و جراحت دو نفر در یک رستوران از محل حادثه متواری شد.

در حالی که شدت گرفتن خشونت‌های مسلحانه در آمریکا باعث شده که جو بایدن این موضوع را «شرمساری ملی» بخواند، مقام‌های پلیس این کشور از تیراندازی مرگبار در یک رستوران ایالت ویسکانسین خبر دادند.

به گفته «دیوید رایت» سخنگوی کلانتری شهرستان کناشو در ایالت ویسکانسین، در نتیجه تیراندازی یک فرد مسلح در رستوران «سامر هاوس» سه نفر کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

بنا بر گزارش سی‌ان‌ان، ساعت ۱۲:۴۲ دقیقه بامداد امروز (به وقت محلی کنوشا) خبر اولیه مبنی بر تیراندازی منجر به جراحت شدید دو نفر مخابره شد.

سخنگوی کلانتری کنوشا اعلام کرد، نیروهای پلیس هنوز موفق نشده‌اند موقعیت فرد ضارب را شناسایی کنند و تحقیقات برای شناسایی هویت و بازداشت وی ادامه دارد.

«دیوید رایت» سخنگوی کلانتری این شهرستان ایالت ویسکانسین افزود، هنوز مشخص نیست که انگیزه ضارب از این حمله مسلحانه چه بوده است.

وقوع تیراندازی تازه در آمریکا در حالی انجام شده که طی هفته‌های اخیر بر اثر خشونت‌های مسلحانه ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند و شدت گرفتن این خشونت‌ها واکنش جو بایدن رئیس‌جمهور این کشور را به دنبال داشته است.

بایدن در یک اظهارنظر درباره امار تلفات خشونت‌های مسلحانه اخیر اعلام کرد که این موضوع را «شرمساری ملی» و «اپیدمی» توصیف کرد و از کنگره آمریکا خواست برای اصلاح قانون آزادی حمل سلاح در این کشور، فکر و اقدامی بکند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها