رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 543070

فوری: رنسانس در فوتبال اروپا با ایجاد سوپرلیگ/تعلیق لیگ قهرمانان و احتمال قهرمانی پاریسن ژرمن

ساعت 24-۱۲ تیم بزرگ اروپا در بیانیه ای جنجالی ترین تصمیم سال های اخیر باشگاهی جهان رارسما اعلام کردند.

باشگاه های رئال مادرید، میلان، بارسلونا، آرسنال، اتلتیکو مادرید، چلسی، منچستر یونایتد، اینتر، منچستر سیتی،یوونتوس، و تاتنهام به این رقابت ها پیوسته اند.سه باشگاه دیگر به عنوان موسس در آینده به این رقابت ها می‌پیوندند، درآینده مشتاقانه منتظر همکاری با یوفا و فیفا هستیم.

سه باشگاهی که گفته شده بایرن ، پاریسن ژرمن و دورتموند هستند که هنوز مشخص نیست به این لیگ بپیوندند.

با اعلام این تصمیم آنیلی از اتحادیه فوتبال اروپا کنار گذاشته شد.

فیفا و یوفا هم این باشگاه ها را تهدید کرده اند که با جرایمی سنگین مواجه می شوند . همچنین به بازیکنان این تیم هااعلام شده که در صورت بازی در این مسابقات از حضور در کلیه مسابقات زیر نظر فیفا محروم می شوند و جام جهانی۲۰۲۲ را از دست می دهند . همچنین مسابقات یوفا و کوپا آمریکا!

با این وجود پرز، آنیلی و گلیزر مدیران یوونتوس ،رئال و منچستر خبر از آغاز این مسابقات در تابستان امسال داده اند واز سوی دیگر یوفا ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را تعلیق کرده است.

ناصرالخلیفی به عنوان لیدر مخالفان برگزاری لیگ جدید احتمالا با حذف تیم های اصلی سوپر لیگ اروپا ، تیمش پاریسنژرمن ، فردا و بدون مسابقه قهرمان فصل لیگ قهرمانان معرفی خواهد شد!

سوپر لیگ اروپا که حالا اسپانسری ۳/۵ میلیارد دلاری دارد و قرار است در میانه های هفته همزمان با لیگ های اروپاییبرگزار شود را گامی برای کسب سود بیشتر از سوی باشگاه های بزرگ معرفی کرده اند که جذابیت فوتبال را کم خواهدکرد. البته فیفا و یوفا به دنبال راهکاری هستند تا با محروم کردن این ۱۲ تیم از لیگ های ملی شان با ایجاد فشار بربازیکنان و فدراسیون های ملی جلوی تشکیل چنین لیگی را بگیرند و با ممنوعیت فروش بازیکن به این باشگاه‌ها ، هزینهای ایجاد چنین تشکلی را چنان زیاد کنند که باشگاه‌های دیگر هم از پیوستن به این جمع ممانعت کنند

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها