رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 543237

چگونه می توان کارواش سیار خرید؟

رپورتاژ تبلیغی / شاید تبلیغات تلویزیونی مربوط به کارواش در محل یا کارواش سیار را بسیار دیده باشید. این نوع کارواش امروزه بسیار طرفدار پیداکرده است؛ چرا که کار افراد را بسیار ساده کرده و دیگر نیازی به مراجعه به کارواش های عمومی با صف های بلند و بالا نیست.

image-20210420075639-1.jpeg
dir="RTL" style="text-align:right">شاید تبلیغات تلویزیونی مربوط به کارواش در محل یا کارواش سیار را بسیار دیده باشید. این نوع کارواش امروزه بسیار طرفدار پیداکرده است؛ چرا که کار افراد را بسیار ساده کرده و دیگر نیازی به مراجعه به کارواش های عمومی با صف های بلند و بالا نیست. جدا از این، شما می توانید در هر زمانی از آن استفاده کرده و ماشین خود را تمیز کنید. وقتی صحبت از کارواش سیار می شود، بسیاری از ما کاروش سیارهایی که به وسیله واتر جت کار می کردند را به خاطر می آوریم؛ اما امروزه نانو وارد عمل شده و دستگاه های بسیار متفاوت تری را روانه بازار کرده است. اگر به دنبال خرید این وسیله هستید اما قیمت کارواش در محل را نمی دانید در ادامه این متن می توانید با یکی از بهترین سایت های معرف آشنا شوید.

چگونه می توان کارواش سیار خرید؟

کارواش بخارشودار چیست؟

کارواش در محل های امروزی درواقع دستگاه هایی هستند که از نانو بخار به جای واتر جت استفاده می کنند. واتر جت، وسیله ای بسیار قوی برای شستن ماشین بود که آب را با فشار شدیدی بیرون می داد. تنها مشکل این وسیله این بود که به دلیل فشار زیاد، آب به اطراف پاشیده شده و همه جا را تا فاصله زیادی خیس می کرد؛ اما بخار شویی صنعتی فاقد این مشکل است. کارواش سیارهای امروزی اغلب دارای تکنولوژی نانو بخار بوده و به نام بخار شوی نانو یا دیگ بخار نیز شناخته می شوند. این دستگاه، با یک دیگ بخار و شلنگ مخصوص، تنها وسیله ای برای شستن ماشین نیست بلکه شما می توانید به کمک آن دیوار، کف حیاط یا حتی در مکان های صنعتی مانند مرغداری یا دامداری نیز از برای شستشو استفاده کنید. قدرت کارواش در محل به قدری زیاد است که بسیاری از رستوران ها از آن برای تمیز کردن در و دیوار یا اجاق گاز نیز استفاده می کنند.

چرا استفاده از کارواش در محل بسیار رایج شده است؟

خرید کارواش خانگی امروزه بسیار رایج شده است چرا که بسیاری از افراد از ایستادن در صف ها طولانی کارواش های عمومی بیزارند. استفاده از این نوع کارواش، نه تنها موجب صرفه جویی در وقت شما می شود، بلکه موجب تمیزی بیشتر ماشین و نماندن هیچ‌گونه لک آب رو آن می گردد. بخار آب حاصله از این دستگاه، هیچ آسیبی به رنگ بدنه نزده و حتی برای تمیز کردن موتور و داخل ماشین نیز وسیله ای ایده آل است. بسیاری از افرادی که دارای ماشین های گران قیمت اند، دوست دارند همیشه ماشین خود را تمیز نگه داشته و آن را برای توشویی و موتورشویی به دست کارواش های عمومی نمی سپارند. علاوه بر این، زمانی که شما به ویلای خارج از شهر خود می روید، ممکن است از نزدیک ترین کارواش کیلومترها دور باشید. در این گونه مواقع اگر در ویلا کارواش در محل داشته باشید، در هر زمانی می توانید به تمیز کردن آن بپردازید.

چگونه می توان کارواش سیار خرید؟

کارواش در محل دارای چه ویژگی هایی است؟

کارواش در محل، دارای امکان شستشوی داخل و خارج ماشین با بخار آب است. با کمک این بخار آب شدید، شما می توانید شیشه ها، قسمت های چرمی، قسمت های پارچه ای و حتی پلاستیکی را نیز بشویید. در هنگام شستن زیرپایی های پلاستیکی به درجه حرارت بخار آب دقت کنید بهتر است آن را زیاد داغ نکنید. همچنین، پیشنهاد می کنیم قبل از بخار شویی، داخل ماشین را جاروبرقی بکشید. با کمک بخارشوی نانو شما می توانید علاوه بر پاک کردن تمام لکه ها و گرد و غبار، بوی بد داخل کابین را نیز رفع کنید.

بعد از اتمام کار، پیشنهاد می کنیم برای قسمت های چرمی و بدنه از واکس های مخصوص استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این وسیله، قابلیت حمل آسان آن است. شما می توانید به راحتی کارواش سیار خود را به هر جایی برده و از آن استفاده کنید. رد بخار بر روی شیشه و بدنه باقی نمانده و در نتیجه هیچ نیازی به کشیدن دستمال بعد از شستشو نیست.

قیمت کارواش در محل

قیمت کارواش در محل بستگی به برند آن دارد. اگر مایل به خرید این وسیله پرکاربرد هستید، پیشنهاد می کنیم با کمک سایت نیازیتو، با بهترین فروشندگان این وسیله آشنا شده و سپس با مقایسه انواع برند و قیمت آن ها اقدام به خرید نمایید.

چگونه می توان کارواش سیار خرید؟

جمع بندی

تمیزی ماشین به خصوص برای افرادی که دارای ماشین های مدل بالا هستند، بسیار اهمیت دارد. اگر دوست دارید ماشین شما همیشه از تمیزی بدرخشد، شاید بهتر باشد به فکر خرید کارواش در محل باشید. این وسیله سیار، با بخار آب کار می کند. البته نوع دیگری از آن نیز وجود دارد که مجهز به واتر جت است. کارواش سیارهایی که دارای واتر جت بودند برای تمیز کردن بیرون ماشین بسیار مناسب بوده و قدرت فوق العاده ای داشتند؛ اما دو مشکل عمده این نوع دستگاه موجب شد که امروزه با نسل جدیدی از کارواش خانگی با مزیت دیگ بخار نانو روبرو شویم. واتر جت به دلیل قدرت پخش آب بسیار، تمام اطراف را خیس می کرد در نتیجه اگر شخصی می خواست از این وسیله در پیاده رو یا مقابل درب منزل استفاده کند، باید مدام به عابران توجه می کرد. علاوه بر این، داخل ماشین را نمی شد با واتر جت تمیز کرد. این در حالی است که با کمک کارواش های نانو می توان داخل، خارج و حتی موتور ماشین را نیز تمیز کرد. برای اطلاع از قیمت کارواش در محل پیشنهاد می کنیم سری به سایت نیازیتو (niazito.com) زده و با بهترین فروشندگان این وسیله آشنا شوید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها