رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 543238

هزینه طراحی سایت شرکتی به چه عواملی بستگی دارد؟

رپورتاژ تبلیغی / قیمت طراحی سایت شرکتی مسئله ای است که بسیاری از کارفرمایان برای آن ها مهم است و به دنبال طراحی سایت با قیمت مناسب برای شرکت خود هستند. هزینه طراحی سایت شرکتی با توجه به عوامل مختلف و ویژگی سایت شرکتی که سفارش می دهید تعیین می گردد.

image-20210420075946-1.jpeg
dir="RTL" style="text-align:justify">قیمت طراحی سایت شرکتی مسئله ای است که بسیاری از کارفرمایان برای آن ها مهم است و به دنبال طراحی سایت با قیمت مناسب برای شرکت خود هستند. هزینه طراحی سایت شرکتی با توجه به عوامل مختلف و ویژگی سایت شرکتی که سفارش می دهید تعیین می گردد. طراحی سایت شرکتی زمانی اهمیت پیدا می کند که متوجه می شوید عده زیادی از مخاطبین، وارد سایت شما می شوند و بدون هیچ بهره ای و بعد از گذشت چند ثانیه از سایت شما خارج می شوند. امروزه با توجه به ارتقای دنیای مجازی، بسیاری از مردم برای مراجعه به هر مکانی ابتدا به دنبال سایت آن خواهند گشت و سایت شما نیز از این نظر اهمیت دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم به ویژگی های سایت شرکتی و تاثیر برخی از بخش های سایت بر قیمت طراحی آن بپردازیم.

هزینه طراحی سایت شرکتی به چه عواملی بستگی دارد؟

اهمیت داشتن یک سایت شرکتی خوب

یکی از بخش های مهم هر شرکت و کسب و کاری، مدرن و به روز بودن است. با توجه به اینکه امروزه پیشرفت اغلب کسب و کار ها از طریق داشتن سایت است. بنابراین شما نیز بهتر است به فکر داشتن یک سایت خوب با ویژگی های عالی باشید. چرا که از این طریق افراد بیشتری می توانند با کسب و کار شما آشنا شوند. از طرفی مخاطبین شرکت شما با مراجعه به سایت درباره شما و کسب و کارتان قضاوت خواهند کرد. چرا که سایت امروزه به نحوی ویترین شرکت شما به حساب می آید و زیبا و جذاب و بودن سایت نشان دهنده سلیقه و دقت شما در انجام کارها است. تصویری که از شرکت شما در ذهن مخاطب بوجود می آید می تواند بر نحوه ارتباط گرفتن با شما نیز تاثیرگذار باشد. از این رو بهتر است که طراحی سایت شرکتی را به افراد کاردان بسپارید.

ویژگی سایت شرکتی

قیمت طراحی سایت شرکتی به ویژگی های سایت شرکتی شما بستگی دارد. مهمترین ویژگی سایت شرکتی این است که می تواند به معرفی شرکت شما بپردازد و در حقیقت سایت به نوعی راه و درگاه ارتباطی برخی از مراجعین و همچنین مرجعی جهت معرفی کسب و کار شما است. سایت شرکتی آخرین خبرهای مربوط به شرکت شما یا کسب و کارهای مرتبط را قرار می دهد و کاربران شما می توانند از طریق سایت در جریان آخرین دستاوردها و عملکردهای شما باشند. بنابراین نباید توقع داشته باشید که سایت شرکتی مانند یک سایت فروشگاهی برخی لوازم یا خدمات را قرار داده تا شما به صورت اینترنتی خرید کنید. برخی سایت های شرکتی به معرفی برخی از خدمات خود نیز می پردازند، اما برای بهره بردن از خدمات آن ها باید تلفنی یا حضوری با آن ها ارتباط بگیرید.

هزینه طراحی سایت شرکتی به چه عواملی بستگی دارد؟

نحوه محاسبه هزینه طراحی سایت شرکتی

قیمت طراحی سایت شرکتی به نوع طراحی و بخش های به کار رفته در آن بستگی دارد. بنابراین قیمت طراحی سایت شرکتی به کیفیت سایتی که می خواهید نیز بستگی دارد. و این دو با یکدیگر رابطه مستقیم دارند. هر چه شما هزینه بیشتری جهت طراحی سایت پرداخت کنید می توانید سایت با کیفیت و سرعت بهتری داشته باشید. البته اولین مسئله ای که بیش از هر چیزی بر هزینه طراحی سایت شرکتی شما تاثیر خواهد داشت، شرکت یا طراح سایتی است که این موضوع را برعهده می گیرد. چرا که در نهایت تعیین قیمت نهایی به عهده او است. از مهمترین عوامل در طراحی سایت شرکتی که بر قیمت آن نیز موثر است، انتخاب سیستم مدیریت محتوا یا CMS است. نوع CMS شما در سرعت انجام طراحی و حتی ظاهر آن تاثیر زیادی می گذارد و به همین دلیل عامل موثری در برآرود هزینه طراحی سایت شرکتی است.

هزینه طراحی سایت شرکتی به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت شرکتی

در بخش قبل خواندیم که برای محاسبه قیمت طراحی سایت شرکتی انتخاب زطراح و نوع CMS که قرار است از آن استفاده شود بیشترین تاثیر را بر هزینه طراحی سایت شرکتی دارد. اما این دو مورد به تنهایی تنها عاملان تاثیرگذار در تغییر قیمت طراحی سایت شرکتی ندارد، بلکه عوامل متعددی می توانند تاثیرگذار باشند که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کینم.

· گرافیک UX و UI منحصر به فرد هر سایت

· سئو و بهینه سازی سایت

· واکنش گرا و ریسپانسیو بودن سایت

· نوع هاست استفاده شده

· ثبت دامنه با پسوند موردپسند کارفرما

· درگاه آنلاین پرداخت

· قرار دادن مقالات مرتبط

· ارائه خدمات آنلاین

· طراحی لوگو اختصاصی

· تبلیغات در اینستاگرام

· تعیین سرعت وب سایت به صورت اختصاصی

هزینه طراحی سایت شرکتی به چه عواملی بستگی دارد؟

جمع بندی

مهمترین ویژگی سایت شرکتی معرفی کسب و کار و خدمات شما به مخاطبین و جامعه است. سایت شرکتی به نوعی ویترین شما به حساب می آید و نوع طراحی جذاب آن در جذب مخاطبان تاثیرگذار است. هزینه طراحی سایت شرکتی به عوامل مختلفی از جمله جذابیت و سرعت سایت بستگی دارد و برای تعیین قیمت طراحی سایت شرکتی طراح معمولا به تمام بخش و قسمت های سایت که مدنظرتان است توجه می کند. اگر به دنبال شرکت طراحی سایت شرکتی هستید که در ازای کاری با کیفیت هزینه مناسبی دریافت می کند و در مدت زمان کوتاهی سایت شما را مخاطبان مختلف می شناساند می توانید به سایت ایران سایت به ادرس iransite.com مراجعه کنید. ایران سایت دارای سال ها تجربه در طراحی انواع سایت ها از جمله سایت شرکتی است و شما می توانید با خیالی راحت به این شرکت اعتماد کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها