رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 543250

۶ کشته در آتش‌سوزی کارگاه مبل‌سازی

ساعت 24-سه زن و سه مرد در آتش‌سوزی مرگ‌بار در کارگاه مبل‌سازی در پردیس تهران جان باختند. این آتش‌سوزی ساعت 11 صبح دیروز در کارگاهی در پردیس، روستای کرشت، بلوار خلیج فارس به وقوع‌ پیوست. در این کارگاه فوم مبل‌سازی تولید می‌شد و وسایل قابل اشتعال زیادی وجود داشت به‌همین‌دلیل شعله‌ها خیلی سریع گسترش یافت.

در زمان حادثه 9 کارگر داخل کارگاه بودند که سه نفر از آنها توانستند خودشان را از مهلکه نجات بدهند اما شش نفر دیگر از ترس به داخل سوله‌ای که در آنجا قرار داشت، گریختند اما راه فرارشان بسته شد. دقایقی بعد آتش‌نشانان و عوامل اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و تلاش‌ها برای مهار حریق در حالی آغاز شد که شعله‌ها همچنان رو به گسترش بود؛ به‌گونه‌ای‌که پنج نفر که خارج از سوله محل وقوع حریق حضور داشتند نیز زخمی شده بودند. به همین دلیل از بالگرد امداد کمک گرفته شد و در مجموع پنج دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد هوایی به کمک رفتند. درحالی‌که آتش‌نشانان سعی می‌کردند حریق را مهار کنند، تکنیسین‌های اورژانس به یاری مصدومان شتافتند و یکی از آنها را که بدحال بود، با اورژانس هوایی به تهران فرستادند. یک نفر دیگر نیز بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان اعزام شد. امدادگران همچنین سه نفر دیگر را نیز در همان محل درمان کردند. آتش‌نشانان بعد از تلاش بسیار توانستند شعله‌ها را مهار کنند و وقتی به داخل سوله رفتند با پیکرهای بی‌جان شش زن و مرد مواجه شدند.
سخنگوی اورژانس کشور رده سنی متوفیان را حدود ٢٠ سال تا ۴۵ سال اعلام کرد و گفت: سه نفری که نجات پیدا کردند حال عمومی خوبی دارند، البته دچار جراحت‌های سطحی شدند و توسط همکاران اورژانس به آنها رسیدگی می‌شود. اجساد نیز همچنان در محل و در حال انتقال به پزشکی قانونی هستند.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها