رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 543263

اظهارات مهران رجبی پس از حذف سریال «رعد و برق» از آنتن

ساعت 24-مهران رجبی «رعد و برق» را سریالی خاص با پروداکشن متفاوت توصیف می کند و درباره حذف این مجموعه از کنداکتور رمضانی مطالبی را بیان می کند.

سریال رمضانی شبکه تهران با عنوان «رعد و برق» پس از اینکه در سه شب، برای رسیدن به آنتن با مشکل مواجه شد، بر اساس تصمیم شبکه از کنداکتور رمضانی حذف شد.

رجبی درباره اینکه در زمان تولید «رعد و برق» چقدر احتمال می‌داده است که این سریال به موقع به پخش نرسد، می گوید: من در زمان تولید نمی‌دانستم در کجای کار هستیم و چقدر از تصویربرداری کار باقی مانده است؛ بنابراین ذهنیتی از این موضوع نداشتم.

او با تاکید بر اینکه زمان پخش سریال هایی که در آنها بازی می کند، برایش اهمیت ویژه‌ای ندارد، عنوان می کند: سریال، هر زمانی پخش شود برای من که بازیگر هستم خیلی اهمیت ویژه ای ندارد. پخش در ماه رمضان برای بازیگری که اولین کارش است مهم است و برای ما فرق زیادی ندارد.

این بازیگر درباره دشواری‌های ساخت سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی، چنین توضیح می دهد: من در قست آق قلا با گروه بودم. کاری که درباره سیل است و سیل را به تصویر می‌کشد، به تمهیدات زیادی نیاز دارد؛ مثلا برای به تصویر کشیدن یک مدرسه‌ که در سیل گیر کرده و آب تا یک متر و نیم آن بالا آمده است، حدودا چهارصد هزار لیتر آب در مدرسه ریختند و سپس فیلمبرداری کردند. کنترل کردن این چهارصد هزار لیتر آب به طوری که بیرون نریزد و آب هدر نرود کار سختی است؛ شب هم باید این آب ها خالی می‌شد و صبح دوباره ریخته می‌شد تا ساختمان آسیب جدی نبیند. در کدام سریالی این همه کار صورت گرفته است؟ بنابراین می‌توانم با اطمینان بگویم که «رعد و برق» کار خیلی خاصی است.

مهران رجبی که تابستان سال گذشته برای بازی در سریال «شهید شهریاری» به زنجان رفته و در آنجا به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا مدتی را در بیمارستان بستری بود، در پاسخ به این سوال که سریال «شهید شهریاری» چه زمان به پخش می‌رسد؟ اظهار می کند: نمی‌دانم چه زمانی پخش می شود. قرار بود برای این کار حدود یک ماه در زنجان باشیم. من که به زنجان رفتم بیمارستانی شدم و ۱۵ روز از این یک ماه را در بیمارستان بودم و ۱۰ روزم را هم گذراندم تا حالم بهتر شود. در این میان بازی‌هایی هم داشتم که به گروه گفتم اجازه دهید کسی جایگزین من شود و به جای من نقش را بازی کند اما لطف کردند و گفتند شما به کارت برس، ما خودمان درستش می‌کنیم. نخواستند بنده را حذف کنند. من هم ۱۰ روزی در تهران و جاهایی که می‌شد حذف نشود را بازی کردم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها