رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 543385

آن هایی که می گویند رئیس جمهور کاره ای نیست؛ توجیه گر هستند

ساعت 24-یک فعال سیاسی گفت: کسی باید وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شود که بیماری‌های حادث شده را بتواند شناسایی و درمان کند، کسی که این توانایی را در خود نبیند آمدنش نه تنها به صلاح نیست که موجب تحمیل هزینه اضافی به کشور هم خواهد شد.

ابراهیم نکو درباره ویژگی های ضروری کاندیدای ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به مشکلات متعددی که در دوره های گذشته در دولت ها بوده، کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 1400 باید منصفانه وارد زمین بازی شوند؛ یعنی شفاف وصادقانه بگویند توان حل این مشکلات را دارد یا خیر. افرادی در انتخابات آتی باید ثبت نام کنند که بتوانند ناجی مشکلات باشند.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر کسی باید وارد عرصه رقابت ها شود که بیماری های حادث شده را بتواند شناسایی و درمان کند. کسی که این توانایی را در خود نبیند آمدنش نه تنها به صلاح نیست که موجب تحمیل هزینه اضافی به کشور هم خواهد شد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: افرادی که بتوانند مشکلات را به درستی شناسایی کرده و معضلات را تحلیل کنند و به همراه تیم حرفه ای دنبال رفع ریشه ای آن ها باشند مهم ترین کاندیداهای عرصه رقابت خواهند بود.

وی یادآور شد: در گذشته برخی می گفتند رئیس جمهور کاره ای نیست و اداره کشور به دست دیگران انجام می شود؛ این موضوع به نظر من تنها در حد یک توجیه برای پوشاندن عملکرد ضعیف دولت است.

نکو سپس گفت: من فکر می کنم فردی که بتواند مشکلات را شناسایی، انتظارات مردم را درک و دغدغده های مردم را احساس کند می تواند رئیس جمهور موفقی باشد.

وی همچنین تصریح کرد: به نظر من کاندیداها در دوران رقابت ها باید وابستگی خود را به جریان و احزاب نزدیک به خود نشان دهند، اما پیروز رقابت انتخاباتی اصلا نباید نگاه سیاسی به کشور داشته باشد؛ بلکه ضروری است تا با نگاه فراگیر و فراجناحی به کشور بنگرد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها