رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 543419

آقای عزیزی خادم اگر دیدارهای سیاسیتان اجازه داد حواستان به فوتبال هم باشد

ساعت 24-عزیزی خادم از زمانی که آمده یکی از شعارهایش پاک بودن و مبارزه با فساد بوده است اما به جای اینکه حواسش به فوتبال باشد بیشتر به دیدارهای سیاسی رفته است.ی

بارها در مقاطع مختلف به تبانی در لیگ های دسته های پایین تر فوتبال اشاره های زیادی شده است. زمانی که برنامه نود پخش می شد گزارش های زیادی روی آنتن می رفت که در فلان شهر و فلان تیم با داور هماهنگ هستند، فلان بازیکن در این بازی گل به خودی می زند و یا داور در یک‌بازی برای تیمی خاص پنالتی می گیرد.

این در حالی است که اخیرا در یکی از بازی های لیگ دسته دوم چنین اتفاقی افتاده است. یکی از داوران به همکار خودش زنگ می زند و پیشنهاد قضاوت در یک بازی را می دهد.پیشنهاد،بلیت رفت و برگشت به شهر تیم میزبان(از جانب تیم مهمان)و پرداخت ۱۰ میلیون پول نقد است که با واکنش منفی این داور روبرو می شود.
نکته اینجاست که پیشنهاد فوق را فرد دیگری قبول می‌کند و در دقایق ابتدایی برای تیم مهمان یک پنالتی می گیرد!دیداری که در نهایت به نفع تیم مهمان به پایان می رسد!

عزیزی خادم از زمانی که آمده یکی از شعارهایش پاک بودن و مبارزه با فساد بوده است،البته توقعی هم نیست که در این زمان‌کم به همه مسائل ورود کند اما گمان این است که دید و بازدیدهای سیاسی مجال این حرکت را از او گرفته است و دیدار با مردان سیاست کشور ارجحیت دارد به ورود به چنین مسائل پیش پا افتاده فوتبال کشور!

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها