رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 543962

بهترین و پرطرفدارترین بازیهای گوگل پلی تا این لحظه!

رپورتاژ تبلیغی/در حال حاضر بازی و سرگرمی به یک صنعت بزرگ تبدیل شده است که روزبه‌روز بر وسعت آن افزوده می‌شود. بازی‌های موبایلی نیز همین مسیر را در پیش گرفته‌اند و مخاطبان بسیاری را جذب کرده‌اند. کسانی که از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنند، برای دانلود این بازی‌ها باید به سراغ گوگل پلی بروند.

image-20210425122250-1.jpeg

بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های گوگل پلی تا این لحظه!

گوگل پلی بزرگترین فروشگاه اندرویدی است که بیش از دو میلیارد کاربر دارد. در این فروشگاه همه‌چیز پیدا می‌شود؛ از انواع اپلیکیشن‌ها گرفته تا بازی‌های جذاب و منحصربه‌فرد! اما نکته اینجاست که برخی از این برنامه‌ها و بازی‌ها پولی هستند و تنها با خرید گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

همان‌طور که گفتیم، بازی‌های ارائه‌شده برای اندروید مانند سایر بازی‌های پلی استیشن و ایکس باکس دچار تغییر و تحولات زیادی شده‌اند و در این سال‌ها به‌شدت پیشرفت کرده‌اند. ما در این مقاله می‌خواهیم بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های موجود در فروشگاه گوگل پلی را به شما معرفی کنیم؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

بازی‌های گوگل پلی را می‌توان در سبک‌های مختلفی دسته‌بندی کرد؛ اما معمولاً بازی‌های اکشن و ذهنی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند که با خرید Gift Card گوگل پلی قابل دسترس خواهند بود. برخی از پرطرفدارترین بازی‌های گوگل پلی عبارتند از:

1- بازی Subway Surfers

بازی Subway Surfers از جمله مشهورترین بازی‌های اندروید است که در فروشگاه گوگل پلی بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است. این بازی در سال 2012 منتشر شد و توانست نگاه‌ها را به سمت خودش جلب کند.

در نگاه اول، این بازی بسیار ساده طراحی شده است و فقط کافی است روی یک ریل قطار بدوید و از روی موانع عبور کنید! اما گرافیک جذاب و همچنین هیجان بالای بازی سبب جذب مخاطبان شده است.

2- بازی Candy Crush Saga

بازی کندی کراش نیز یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار در گوگل پلی است که در سال 2012 و برای نسخۀ اندروید منتشر شده است. کسانی که تجربه انجام این بازی را دارند، معتقدند که کندی کراش بسیار سرگرم‌کننده و اعتیادآور است!

طراحی پازل‌گونه به‌همراه موسیقی جذاب از جمله نکات مثبت این بازی هستند. البته برخی از امکانات بازی تنها با پرداخت هزینۀ آن در دسترس است؛ به همین منظور بهتر است از گیفت کارت Goole play برای پرداخت این هزینه‌ها استفاده کنید.

بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های گوگل پلی تا این لحظه!

3- بازی My Talking Tom

احتمالاً شما هم بازی‌هایی را دیده‌اید که در آن باید از یک شخص و یا یک گربه نگه‌داری کنید و کارهای روزمرۀ او را انجام دهید. محبوب شدن این سبک از بازی‌ها منجر به تولید نسخه‌های متفاوتی از آن شد که به نظر می‌رسد بازی My Talking Tom کامل‌ترین بازی در این ژانر باشد.

4- بازی Temple Run

این بازی نیز مانند بازی Subway Surfers به‌عنوان یک محصول در سبک رانر شناخته می‌شود که مخاطبان مخصوص به خودش را دارد. تعداد دانلود این بازی در گوگل پلی از 500 میلیون بار فراتر رفته است و این نشان می‌دهد که علاقه‌مندان مشتاق تولید نسخه‌های بعدی آن هستند.

بازی Temple Run به‌صورت رایگان از گوگل پلی قابل دریافت است اما دارای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای هم هست. به همین دلیل، بهتر است با خرید گیفت کارت گوگل پلی از مراکز معتبر، این مشکل را برطرف کنید.

بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های گوگل پلی تا این لحظه!

5- بازی Piano Tiles

اگر به‌دنبال یک بازی متفاوت و لذت‌بخش هستید، پیشنهاد ما پیانو تایلز است. در این بازی باید بخش‌های مشخص‌شده را در مدت زمان معین لمس کنید تا یک قطعه موسیقی نواخته شود.

در حقیقت، استفاده درست از موسیقی در کنار طراحی گرافیکی جالب، باعث پرطرفدار شدن این بازی شده است. همچنین هیجان بازی با تغییر سرعت حرکت قطعات به شدت افزایش پیدا می‌کند.

6- بازی Slither.io

بازی "مار" در گوشی‌های قدیمی را یادتان هست؟! Slither.io نیز دقیقاً در همان سبک طراحی شده است. در این بازی یک بچه مار را کنترل می‌کنید که با خوردن طعمه‌های دیگر به مرور زمان بزرگتر می‌شود و چالش‌های دیگری را برای شما رقم می‌زند.

در این بازی نیز برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌توانید از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنید که از سایت معتبر موبوگیفت قابل دریافت است.

بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های گوگل پلی تا این لحظه!

7- بازی Clash Royale

در سال 2016 یک نسخه از بازی کلش رویال منتشر شد که تا حدود زیادی مشابه با بازی معروف کلش آو کلنز بود. البته سریع‌تر بودن بازی و جلوه‌های ویژه جذاب‌تر نسبت به کلش آو کلنز منجر به جذب مخاطبان گسترده‌ای شد و بیش از 200 میلیون دانلود را ثبت کرد.

این بازی به‌صورت رایگان و توسط کمپانی سوپرسل منتشر شده است که در فروشگاه گوگل پلی قابل دانلود است.

8- بازی Fruit Ninja

شاید بتوان بازی فروت نینجا را نوستالژیک‌ترین بازی در گوگل پلی به شمار آورد. زیرا در همان سال‌های توسعه گوشی‌های لمسی، برای مخاطبان اندروید معرفی شد. در این بازی باید با سرعت بالایی میوه‌ها را نصف کنید و امتیاز بگیرد؛ به همین راحتی!

9- بازی Helix Jump

هلیکس جامپ نیز یکی دیگر از بازی‌های محبوب در گوگل پلی است که در سال 2018 و توسط شرکت Voodoo ساخته شده است. کنترل توپ از بالای یک بلندی و حرکت آن به سمت پایین شاید کمی خسته‌کننده به نظر برسد؛ اما طراحان این بازی با استفاده از گرافیک منحصربه‌فرد، موزیک و همچنین سرعت بالا باعث افزایش هیجان بازی شده‌اند.

10- بازی Sniper 3D Gun Shooter

برای علاقه‌مندان به بازی‌های ژانر تیراندازی می‌توان بازی اسنایپر را پیشنهاد کرد. اسنایپر با طراحی دقیق خود تجربه‌ای منحصربه‌فرد از تیراندازی است که تا مدت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.

برای خرید این بازی در گوشی‌های اندروید بهتر است از گیفت کارت Google Play استفاده کنید. اما خرید گیفت کارت نیز باید از طریق سایت‌های مطمئن انجام شود؛ در ادامه بهترین سایت برای خرید گیفت کارت را به شما معرفی خواهیم کرد.

موبوگیفت؛ معتبرترین سایت برای خرید گیفت کارت گوگلی پلی

موبوگیفت یکی از سایت‌های قدیمی و مطمئن برای خرید انواع گیفت کارت است که رضایت مشتریان را به‌عنوان هدف اصلی خودش قرار داده است. علاوه‌برآن، کسب نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت باعث آسودگی خاطر شما هنگام خرید اینترنتی خواهد شد.

ارائه اسکن معتبر به همراه گیفت کارت اورجینال و شرایط احراز هویت آسان و سریع از دیگر مزایای موبوگیفت است. همچنین، قیمت گیفت کارت‌ها نیز در برابر نوسانات نرخ ارز، تضمین شده‌اند. انواع گیفت کارت اپل ، گیفت کارت استیم والت آرژانتین ، گیفت کارت پلی استیشن و بیش از 10 نوع گیفت کارت دیگر نیز در موبوگیفت ارائه شده است .

در آخر باید گفت که کارشناسان موبوگیفت به‌صورت شبانه‌روزی و 24ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات شما هستند. بنابراین برای خرید گیفت کارت با تحویل آنی می‌توانید وارد سایت موبوگیفت به آدرس www.mobogift.com شده و سفارش خود را در کمتر از چند دقیقه ثبت کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها