رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 544593

بررسی ساندبارJBL Bar 5.1 Surround

رپورتاژ تبلیغی / این دستگاه کارآمد، از سه ورودی HDMI جهت اتصال دستگاه های بلوتوث و قابلیت 4k بهره مند است و با برخورداری از ساب ووفر بی سیم 10 اینچی، تماشای فیلم، موسیقی و بازی های ویدئویی، برای شما جذاب تر از همیشه خواهد بود.

dir="RTL" style="text-align:right">JBL Bar 5.1 Surround یک سیستم سینمای خانگی بی سیم است که برای یک فیلم اکشن و تجربه گوش دادن به موسیقی گزینه ای بسیار عالی است. این دستگاه ارائه شده توسط جی بی ال، همراه با دو اسپیکر فراگیر بی سیم می باشد که به باتری 550 وات مجهز شده است تا بتواند به سادگی ده ساعت دوام شارژ را برای کاربر تضمین کند.

این دستگاه کارآمد، از سه ورودی HDMI جهت اتصال دستگاه های بلوتوث و قابلیت 4k بهره مند است و با برخورداری از ساب ووفر بی سیم 10 اینچی، تماشای فیلم، موسیقی و بازی های ویدئویی، برای شما جذاب تر از همیشه خواهد بود. در صورتی که می خواهید از صدایی با کیفیت و بلند برای شنیدن موسیقی های خود استفاده کرده و آن را سفارشی کنید، می توانید از طریق تهران اسپیکر اقدام نمایید. در این فروشگاه آنلاین می توانید اطلاعات جامعی را از این ساندبار دریافت کرده و با آگاهی کامل نسبت به تهیه محصولی که مدنظر دارید اقدام کنید.

ساندبار فوق العاده جی بی ال

JBL Bar 5.1 Surround از فناوری Multibeam برای بهبود عملکرد فراگیر خود بدون نیاز به استفاده از ماهواره بهره می برد. ضمن آنکه با بهره مندی از 4K Pass Through این امکان برای شما فراهم می شود تا بتوانید فیلم ها را در بهترین کیفیت و رزولویشن در تلویزیون خود مشاهده نمایید.

نمایه صدای این دستگاه یک بیس تند و پرتحرک است که برای فیلم های اکشن و موسیقی EDM مناسب خواهد بود. همچنین این دستگاه دارای قابلیت و تنظیم اتاق است و می تواند به سادگی کیفیت صدا را در حجم اتاق تنظیم نماید. بنابراین می توانید در حالت بی سیم، موسیقی های دلخواه خود را در ساندبار پخش کنید.

باید توجه داشته باشید که این دستگاه، از Dolby Atmos پشتیبانی نمی کند و گزینه های EQ محدودی دارد. با این حال، می تواند برای یک اتاق بزرگ یا شلوغ نیز به اندازه کافی بلند شود. می توانید از فناوری ChromeCast و Airplay، به عنوان انتقال دهنده های صوت و تصویر به صورت بی‌سیم استفاده کرده و از آن ها به عنوان مرکزی میان تلویزیون و گوشی همراه خود استفاده کنید تا بتوانید در بستر وایفای، از صدایی متفاوت هنگام دیدن فیلم و یا شنیدن موسیقی لذت ببرید.

بررسی ساندبارJBL Bar 5.1 Surround

ساختار ظاهری زیبا و شیک

Bar 5.1 Surround یک ساندبار زیبا با رنگ مشکی مات است. قسمت جلویی و کناری آن توسط یک جلوپنجره فلزی ظریف پوشانده شده است. همچنین ساب ووفر این ساندبار، در حالی که بلندگو در زیر آن قرار دارد روی چهار پایه پلاستیکی قرار می گیرد. این ساب ووفر از جنس ملامین سیاه ساخته شده است که باعث زیبایی آن می شود و می تواند در کنار تلویزیون قرار گرفته و فضایی مدرن را به نمایش بگذارد.

همچنین باید اشاره کرد که ابعاد این ساندبار جی بی ال 101.6 * 5.8 * 9.8 سانتی متر است که به سادگی می توانید آن را میان پایه های تلویزیون های 55 اینچ قرار دهید. ضمن آنکه ارتفاع این ساندبار چندان زیاد نیست بنابراین در قسمت پایین تلویزیون نیز به سادگی جای خواهد گرفت.

البته ساب ووفر با اندازه های 30.5 * 44.0 * 30.5 سانتی متر کمی بلند است. زیرا دارای پاهای کوچک است تا بتواند آن را از زمین بلند کنید. با این حال، این اندازه تقریباً به شبیه یک رایانه رومیزی است. ضمن آنکه قسمت پشتی ساندبار JBL Bar 5.1 Surround یک شکاف برای کابل برق و همچنین ورودی های آن وجود دارد. در قسمت زیرین آن سوراخ هایی قرار گرفته است تا بتوانید آن را بر روی دیوار نصب کنید. باید اشاره کنیم که پشت ساب ووفر کاملاً ساده است و در قسمت پشتی آن یک درگاه USB قرار دارد و کابل برق در زیر آن واقع شده است.

کیفیت ساخت در ساندبار

اگر قصد خرید ساندباری مناسب با عملکردی عالی را دارید، JBL Bar 5.1 Surround می تواند گزینه ای مناسب باشد. این دستگاه از کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار است. همچنین یک بدنه پلاستیکی محکم داشته و با برخورداری از جلوپنجره فلزی ظریف به خوبی می تواند از بخش جلو و کناره های دستگاه محافظت کند.

بررسی ساندبارJBL Bar 5.1 Surround

پاسخ فرکانس

پاسخ فرکانس استریو این دستگاه صوتی جی بی ال مناسب است. این ساندبار می تواند یک باس تند و تیز و مناسب برای فیلم یا موسیقی ایجاد کند. گرچه سه برابر آن در مقایسه با دیگر محصولات کمی تاریک است، اما باید برای اکثر محتواهای صوتی مناسب باشد. ضمن آن که اگر می خواهید صدای آن را تغییر دهید، EQ حالت هوشمند به صورت محدود در این دستگاه در دسترس است.

همچنین این نکته را باید متذکر شویم که JBL Bar 5.1 Surround از پویایی استریو مناسبی برخوردار است. این دستگاه می تواند به اندازه کافی بلند شود تا بتواند یک اتاق بزرگ یا شلوغ را پر کند. بنابراین اگر این دستگاه را به حداکثر حجم خود برسانید، مصنوعات پمپاژ و فشرده سازی، به خصوص در محدوده باس وجود دارد. این یک دستگاه پرطرفدار با کیفیت ساخت و صدای عالی است که می تواند هر کاربری را به خود جذب نماید. می توانید برای بهره مندی از این ساندبار جی بی ال، به فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر مراجعه کرده و آن را خرید نمایید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها