رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 545003

معرفی کار آمدترین و پرفروش ترین روغن های های بهران در ایران

رپورتاژ تبلیغی / فروش انواع روغن های بهران از جمله : واسکازین 140 و یا روغن بهران سمند 85w140 , روغن بهران برش و سایر روانکارهای صنعتی در فیداراویل با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها.

div>

امروزه روانکارها از اهمیت بالایی در صنعت به ویژه صنعت ایران دارد که از جمله ی آنها می توان به انواع روغن های صنعتی و گریس ها اشاره کرد.در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین های روغن بهران یعنی:روغن بهران برش ,روغن بهران سمند 85w140 و یا واسکازین 140 معرفی کنیم.

روغن بهران برش:

روغن بهران برش به منظور ایجاد برش در ماشینکاری ها و صنعت و به صورت کاملا مستقیم به کار می رود. همچنین از آنها برای انجام‌ عملیات تراشکاری و فرایند های فلزکاری نیز استفاده شده که در اصل برای جلوگیری از اصطکاک و تنظیم و کاهش حرارت به کار می رود. همگی این خصوصیات به منظور بهبود کارکرد قطعات صورت می گیرد. زیرا قطعات در صورت بالا رفتن دما توانایی انجام برش را به صورت درست نداشته و با مشکل مواجه می شوند. با استفاده از این روغن ها عمر قطعات نیز به مراتب بالا تر رفته و در مدتی طولانی از خوردگی و فرسایش و حتی زنگ زدگی آنها خودداری می کند. این روغن ها انواع مختلفی داشته که در صنعت و ماشینکاری از انواع مختلف آنها استفاده می شود. هرکدام از انواع این روغن ها وظیفه ای جدا داشته که از دیگر ویژگی های آن نا محلول بودن در آب را می‌توان ‌نام برد. همچنین از آنها به صورت خالص در کار های مختلف بهره گرفته می شود. برای مثال روغن برشC36 در خصوص ماشینکاری قطعات فولادی در شرایط بسیارسخت که شامل ادتیوهای سولفور فعال و غیرفعال و ترکیبات کلری به کار می روند. روغن برش C33 در آلیاژهای فولادی و فلزات آهنی دارای ادتیو های حاوی روغن چرب به کار می روند که این تنها یک نمونه از کاربرد های گسترده این روغن به حساب می آید. لازم به ذکر است که در صورت خرید جنس بی کیفیت علاوه بر هدر رفتن هزینه با فرسایش قطعات نیز رو به رو می شوید که تماما ضرر به دنبال دارد.

معرفی کار آمدترین و پرفروش ترین روغن های های بهران در ایران

روغن بهران سمند 85w140:

یکی دیگر از این روغن ها روغن بهران سمند می باشد که از روغن بهران سمند 85w140 برای روانکاری جعبه دنده دستی انواع خودرو های بنزینی و دیزلی سبک و سنگین استفاده می شود که دارای خواص بسیاری است. برای مثال از خواص این روغن ها می توان به ضد سایش بودن آنها و تحمل بسیار بالایی که در برابر حرارت دارند اشاره کرد. همچنین پایداری بالایی در برابر اکسیداسیون دارند که به بهترین نحو در شرایط دارای دمای بالا از زنگ زدگی و خوردگی جلو گیری می کنند. سازگاری با آب بندها از دیگر خصوصیات مهم این روغن ها بوده که در کنار آنها پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی دارند. این روغن ها تولید شده از روغن پایه معدنی و سنتتیک هستند که عملکرد بسیار مناسبی در دما های خیلی بالا یا خیلی پایین از خود نشان می دهند. به طور کلی تمامی روغن های منتخب شما که در جهت روانکاری خودرو به کار می روند باید تحمل بالایی در دماهای مختلف از خود نشان دهند زیرا در غیر این صورت کار خود را به خوبی انجام نداده و در نهایت موجب خوردگی و فرسایش قطعات خودرو شود. لذا باید حتما این روغن ها را با کیفیتی بالا خریداری کرده تا از آسیب های ذکر شده جلوگیری شود.

معرفی کار آمدترین و پرفروش ترین روغن های های بهران در ایران

واسکازین 140:

از روان کننده های با کیفیت بسیار بالا که دارای ترکیبات و فرمول های شیمیایی و مهندسی شده می توان به واسکازین 140 اشاره کرد که امروزه بسیار در چرخدنده های قوسی و دنده های گیربکس به منظور مقاومت در برابر حرارت و جلوگیری از خوردگی و سایش مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن ها در انواع ماشین های سنگین به کار برده می شود. یعنی در اصل خاصیت تحمل بار و فشار بسیار بالا و جلوگیری از خراش و ساییدگی دندانه دنده ها را شامل می شود که البته شما باید با توجه به نوع گیربکس خودرو خود این روغن ها را انتخاب نموده واز آن ها استفاده نمایید تا روانکاری مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد. این روغن ها از مرغوب ترین روغن های پایه محسوب می شوند که در جعبه دنده هایی با قدرت بالا حاوی چرخ دنده های هیپوئیدی ، حلزونی مایل و مخروطی نیز به کار می روند. حتما در خرید این محصولات دقت نموده و از اجناس معتبر بهره گیرید زیرا این محصول از موارد ضروری به کار برده شده در گیربکس خودرو بوده که حتما باید از فروشگاه های معتبری آن ها را خریداری نمایید. یادتان باشد از روی قیمت محصولات آن ها را قضاوت ننموده و هر جنس گران قیمتی را برای خود انتخاب نکنید زیرا امروزه اجناس گران قیمت بسیاری در بازار وجود دارند که فاقد کیفیت بوده و هیچ استفاده ای برای شما ندارد. بلکه باید از فروشگاه ها و برند های معنبری آنها را دریافت نمایید.

یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه ی عرضه ی انواع روغن ها و گریس های صنعتی با بیش از 20 سال سابقه , با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها, بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل fidaroil.com می باشد که در این زمینه همواره با ارائه بهترین خدمات در پی جلب رضایت مشتریان خود می باشد

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها