رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545115

«سلامت بازیکنان اولویت است»

توضیح AFC درباره محل بازی استقلال و تراکتور با سعودیها در آسیا

ساعت 24-دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: هنوز درباره محل برگزاری بازی تیم‌های استقلال و تراکتور ایران با الهلال و النصر عربستان تصمیم گیری نکرده‌ایم.

«داتو ویندزور جان» دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد هنوز درباره محل برگزاری بازی نمایندگان ایران و عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گیری نشده و AFC در حال بررسی و مطالعه بیشتر است.

داتو گفت: تصمیم گیری درباره بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و سایر رقابت‌های شرق آسیا نیاز به مطالعه و بررسی بیشتری درباره تحولات همه گیری ویروس کرونا در سراسر جهان دارد.

وی تاکید کرد: جلسه‌ای با تمام کمیته‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حل این مسئله در کوالالامپور برگزار می‌شود. تمام پیشنهادات مربوط به سیستم مسابقات مورد بررسی قرار می‌گیرد چه این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت باشد و چه به صورت متمرکز. همه گزینه‌ها در دسترس است.

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ما منتظر نتایج پنج گروه شرق آسیا خواهیم بود و همه گزینه‌ها در دسترس است. اما در AFC ما قبل از هر چیز دنبال ایمنی و سلامت بازیکنان خواهیم بود چون این اولویت ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که پیش از این مقرر بود مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به صورت تک بازی برگزار شود، اما خبرهای رسانه‌های امارات و عربستان حاکی است احتمال دارد کنفدراسیون فوتبال آسیا در برنامه خود تجدیدنظر کند.

ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه نماینده دارد. پرسپولیس باید با استقلال تاجیکستان بازی کند، تراکتور به مصاف النصر عربستان می‌رود و استقلال هم با الهلال عربستان دیدار خواهد کرد.

محل برگزاری بازی استقلال و تراکتور با الهلال و النصر عربستان در روزهای گذشته یکی از ابهامات مرحله یک هشتم نهایی بوده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها