رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545197

تصادف زنجیره‌ای ۹ دستگاه خودرو در بزرگراه مدرس

ساعت24- سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف زنجیره‌ای ۹ دستگاه خودرو در بزرگراه شهید مدرس خبرداد و گفت: این حادثه چهار مصدوم بر جا گذاشت.

سیدجلال ملکی با اعلام خبر تصادف زنجیره‌ای چندین دستگاه خودرو در بزرگراه شهید مدرس، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۱:۰۷ امروز تصادف زنجیره‌ای در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید مدرس نرسیده به بزرگراه صدر به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: در حال حادثه مشاهده شد یک دستگاه کامیونت حامل مصالح ساختمانی به دلیل نامشخصی در ابتدا با گاردریلهای میانی بزرگراه برخورد و حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ متر از گاردریلها را تخریب کرده بود.

وی تصریح کرد: خودرو مذکور در ادامه، با هشت دستگاه انواع خودرو سواری از جمله هیوندا، بنز و چند دستگاه پژو برخورد کرده و در نهایت به حالت واژگون روی گاردریلهای وسط بزرگراه متوقف شده بود.

ملکی بیان کرد: در این حادثه چهار نفر شامل یک خانم و سه آقا مصدوم شده که توسط عوامل آتش‌نشانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به نشت بنزین و گازوئیل در محل حادثه، گفت: ایمن‌سازی توسط عوامل آتش‌نشانی و شهرداری در محل حادثه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بر اثر این حادثه ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود، بیان کرد: در نهایت خودروها به محل امنی انتقال یافتند و تا دقایقی دیگر یک دستگاه جرثقیل برای انتقال خودرو کامیونت در محل حادثه حاضر می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها