رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545240

غفوریفرد: لاریجانی را زیر چتر اصولگرایی نگه داریم

ساعت24- عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه علی لاریجانی سیاستمداری پخته است، تاکید کرد که او همچنان چهره‌ای از جریان اصولگرایی است.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه علی لاریجانی سیاستمداری پخته است، تاکید کرد که او همچنان چهره‌ای از جریان اصولگرایی است.

زمزمه ها درباره کاندیداتوری علی لاریجانی بالا گرفته است، نه فقط طیفی از اصولگرایان که برخی اصلاح طلبان هم گوشه چشمی به کاندیداتوری رئیس مجلس سابق دارند. لاریجانی اما هنوز اعلام موضع روشنی نکرده است. نکته اما این است که این حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی به معنای تغییر اردوگاه سیاسی اوست یا لاریجانی همانطور که بارها تاکید کرده است فرقی در مسیر اصول اصولگرایی است؟

حسن غفوری فرد درباره موقعیت علی لاریجانی در فضای سیاسی کشور به خبرآنلاین گفت: طبیعی است که حفظ چهره های ممتاز برای هر تشکل سیاسی کار بسیار مهمی است اما متاسفانه نشان دادیم که دافعه ما بیشتر از جاذبه است درحالی که آموزه بزرگان ما این است که جاذبه در خط اول و دافعه در حد نیاز باشد اما متاسفانه ما به دلیل همین دافعه و بدخلقی های برخی دوستان اصولگرا ما چهره هایی را از دست دادیم.

لاریجانی از چهره های ممتاز جریان اصولگراست

وی ادامه داد: آقای لاریجانی هم جزو چهره های ممتاز اصولگرایان است و در مجلس هشتم با اینکه نخستین بار بود در مجلس حضور یافت، رئیس مجلس شد در حالی که آقای حدادعادل هم در آن مجلس با سابقه نمایندگی حضور داشت.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: بخش عمده ای از اصولگرایان هم در مجالس هشتم و نهم از ایشان به عنوان چهره ای ممتاز حمایت کردند اما در مجلس دهم با توجه به شرایط مواضع ایشان با مواضع برخی اصولگرایان زاویه پیدا کرد و شاید هم اصلاح طلبان از نگاه خود خوشحال بودند و به ایشان نزدیک شدند.

غفوری فرد تاکید کرد: هرچند ایشان هنوز اعلام نکردند که برای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا هستند یا خیر اما امیدواریم اگر ایشان به کاندیدا شدن تمایل دارند پیگیری شود که حتما برخورد دوستانه ای از سوی اصولگرایان صورت گیرد و تلاش کنیم که در اردوگاه اصولگرایان باقی بماند.

لاریجانی مورد علاقه رهبر انقلاب است

این عضو جبهه پیروان گفت: ایشان چهره ای خدوم و مورد علاقه رهبری هستند و رهبر انقلاب مسئولیت خوبی مانند نماینده خود در مذاکره با تفاهم نامه ۲۵ ساله چین را به ایشان دادند.

لاریجانی یک سیاستمدار پخته است/گلایه ها را حل و فصل کنیم

غفوری فرد افزود: خود من سفری در مجلس هشتم به چند کشور آسیایی همراه ایشان بودم و دیدم که سیاستمداری پخته است و امیدواریم ایشان را در جریان اصولگرایی حفظ کنیم؛ اگر گلایه و نگرانی هم هست برطرف شود البته فقط بحث حضور در انتخابات ریاست جمهوری نیست و موضوع اصلی استفاده و بهره گیری از تجربه وشخصیت ایشان است.

این عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان اظهار کرد: ایشان هنوز هم در اردوگاه اصولگرایان است و اگر گلایه ای هم وجود دارد قابل حل و فصل است. توان ایشان هم فراتر از حضور در کرسی ریاست مجلس یا جمهور است چون ایشان صاحب فکر و اندیشه است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها