رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545450

اشد مجازات برای عوامل تیراندازی در خوزستان

ساعت24- معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: کسانی که با استفاده از سلاح و تیراندازی در آیین‌ها، نظم و امنیت عمومی را به هم می‌زنند منتظر برخورد شدید باشند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: کسانی که با استفاده از سلاح و تیراندازی در آیین‌ها، نظم و امنیت عمومی را به هم می‌زنند منتظر برخورد شدید باشند.

ولی الله حیاتی معاون امنیتی استانداری خوزستان امروز درخصوص رسم غلط تیراندازی در خوزستان و استفاده از سلاح‌ در آیین‌ها، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه براساس برخی رسوم رایج غلط بین عشایر و طوایف، بعضی اشخاص اقدام به استفاده از سلاح گرم و تیراندازی در آیین‌های عزا و عروسی به ویژه شهرستان‌های دارای بافت قومیتی خوزستان می‌کنند که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و برهم زدن نظم و امنیت عمومی، به کرات موجب فوت و مجروح شدن افرادی می‌شود.

وی گفت: از آنجا که استفاده از هرگونه سلاح جرم مشهود تلقی می‌شود، دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی با مسببان و تحریک‌کنندگان این اقدامات برخورد قاطع به عمل آورده و آنها را به اشد مجازات برسانند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان افزود: از بزرگان طوایف، شخصیت‌ها و افراد با نفوذ نیز درخواست دارم با ارشاد و توجیه جوانان و فرهنگ سازی در این زمینه از بروز هرگونه حادثه تاسف بار احتمالی ممانعت به عمل آورند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها