رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545473

انواع غذاهای گربه، معرفی خوشمزه ترین و جذاب ترین خوراکی های گربه

رپورتاژ تبلیغی /گربه‌ها از جمله حیوانات خانگی هستند که به انواع تشویقی و غذاهای خوش طعم علاقه‌مند هستند.

dir="RTL" style="text-align:center">انواع غذاهای گربه، معرفی خوشمزه ترین و جذاب ترین خوراکی های گربه

گربه‌ها از جمله حیوانات خانگی هستند که به انواع تشویقی و غذاهای خوش طعم علاقه‌مند هستند. غذاهای گربه باید به در افزایش طول عمر و بهبود سلامت آن‌ها تأثیرگذار باشند. اگر به نگهداری و روش‌های مراقبت از گربه خود اهمیت می‌دهید، بهتر است بدانید که مهم‌ترین عامل در حفظ و نگهداری از گربه خود تأمین غذاهای مقوی و انرژی بخش است. با وجود انواع پت شاپ آنلاین تهیه انواع غذاها برای حیوانات خانگی بسیار راحت شده است. نژادهای مختلف گربه در سنین مختلف، به غذاهای متفاوتی نیاز دارند، در صورتی که غذای گربه به خوبی تهیه نشود، موجب ایجاد مشکلات متعددی برای آن خواهد شد.

باید توجه داشته باشید که از دادن باقی مانده غذاهای داخل یخچال به گربه خودداری کنید، چرا که این غذاهای علاوه بر این که برای گربه مفید نیستند؛ بلکه هیچ گونه جذابیتی ندارند. گربه‌های معمولاً به غذاهای خاص نیاز دارند که با متناسب با نیازهای بدن آن‌ها تأمین شود. در ادامه چند نمونه‌های بهترین غذاهای گربه را به شما معرفی خواهیم کرد.

بستنی گربه وینستون به صورت پوره با بهترین سبزیجات و پنیر و تورین

حتماً در مکان‌های مختلف و هنگام ارتباط با کسانی که از گربه نگهداری می‌کنند، اسم بستنی گربه به گوشتان خورده است، شاید هم تا به الان این نوع خوراکی را برای گربه خود تهیه کرده باشید. بهتر است بدانید که بستنی گربه چه ویژگی‌هایی دارد و برای چه نوع گربه‌هایی مناسب هستند. بستنی برای گربه تنها یک خوراکی ساده به حساب نمی‌آید، بلکه به عنوان یک غذای تشویقی و بسیار خوشمزه و خاص محسوب می‌شود.

گربه با خوردن این بستنی که به شکل مایع است احساس خوشایندی به دست می‌آورد و از آنجا که این بستنی در قالب مایع تولید می‌شود، به بستنی گربه شهرت پیدا کرده است. بستنی مخصوص گربه وینستون یک محصول لذیذ و منحصر به فرد تولید کشور آلمان است که در طعم‌های جوجه و ماهی قزل آلا تهیه می‌شود. این محصول در بسته بندی‌هایی که با ظرفیت چهار عدد قرار می‌گیرد، به طوری که در هر طعم آن دو عدد بستنی گربه دیده می‌شود.

اغلب کسانی که از پت شاپ بامی پت این بستنی را خریداری کرده‌اند، در نظرات خود اعلام کردند که گربه آن‌ها از خوردن این بستنی لذت برده است و عاشق طعم آن شده است. این محصول برای بچه گربه‌های یک تشویقی بسیار عالی و جذاب به حساب می‌آید. بچه گربه‌هایی که هنوز دندانی برای جویدن غذاهای خشک ندارند، می‌توانید طعم لذت بخش این بستنی را تجربه کنند.

ویژگی‌های بستنی وینستون

بستنی های وینستون به عنوان خوراکی های بسیار لذیذ و خوشمزه در بازار عرضه می شوند.

گربه های خانگی شما می توانند از دو طعم جذاب جوجه و ماهی قزل آلا این بستنی بهره مند شوند.

این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد.

بستنی گربه وینستون را می توانید با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

معرفی غذای خشک گربه مفید 10 کیلویی

خوراکی‌های مفید برای گربه‌ها به گونه‌ای تولید شده‌اند که تمامی نیازها و خواسته‌های آن‌ها تأمین کنند، این گونه غذاها معمولاً با توجه به فیزیولوژی گربه‌ها و در نظر گرفتن بهترین مواد اولیه و با کیفیت طراحی می‌شوند. گربه‌ها با خوردن این غذاها تمامی نیازهای تغذیه‌ای خود را برطرف می‌کنند و وزن خود را در حالت تعادل نگه می‌دارند.

ویژگی های غذای خشک گربه مفید 10 کیلویی

غذای خشک گربه مفید مختص گربه های بالغ است.

پروتئین حاوی این غذاها 31 درصد است.

این غذا از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید می شوند.

دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز گربه ها است.

دارای وزنی 10 کیلوگرم می باشد.

این محصول در ایران تولید می شود.

ویژگی های غذای خشک بچه گربه مفید

غذای خشک مختص بچه گربه ها است.

میزان پروتئین موجود در آن 31 درصد است.

این محصول با استفاده از بهترین مواد اولیه است.

انواع ویتامین ها و مواد معدنی که برای رشد بچه گربه ها نیاز است در این محصولات یافت می شود.

وزن غذای خشک بچه گربه مفید، 2 کیلوگرم است.

این محصول در ایران تولید می شود.

خرید انواع غذای گربه از بامی پت بهترین پت شاپ آنلاین

بامی پت به عنوان یکی از بهترین پت شاپ های اینترنتی است در سال 1398 تأسیس شده و انواع لوازم جانبی حیوانات خانگی مانند سگ و گربه را به مشتریان ارائه می‌دهد. از آنجا که در سال‌های گذشته بسیاری از افراد برای تأمین غذای سگ و یا گربه خود با مشکلات و چالش‌هایی مواجه می‌شدند، ایده این پت شاپ ارزان کلید خورد.

تا زمانی که فروشگاه‌های معتبری مانند این پت شاپ برای فروش غذاهای حیوانات خانگی و لوازم آن‌ها وجود نداشت، افراد هنگام خرید با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کردند، در حال حاضر با تأسیس پت شاپ بامی پت، بسیاری از مشکلات حل شده و اکنون شهروندان می‌توانند از تمامی نقاط ایران به محصولی که می‌خواهند دسترسی داشته باشند. این پت شاپ انواع غذاهای گربه را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال خرید بهترین غذا برای گربه‌های خود هستید، می‌توانید از خدمات این فروشگاه استفاده کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها