رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545626

این مرد تهرانی به زن خودش هم رحم نکرد / برای غریبه ها تاکسی اینترنتی نگیرید

ساعت 24-استفاده سارق از تاکسی اینترنتی،زن جوانش را به دام پلیس انداخت متهم با ردیابی پلیسی دستگیر شد.درخواست تاکسی اینترنتی در یوسف آباد تهران برنامه ریزی های دقیق سارق حرفه ای را بهم ریخت.

خبر
اردیبهشت ماه امسال لحظه ای که فرد مالباخته متوجه شد اسباب انباری اش در یوسف آباد تهران به سرقت رفته است، سراسیمه با مراجعه به پلیس تهران شکایتی تنظیم کرد.

ماموران انتظامی در تحقیقات اطلاعاتی خود با استفاده از شیوه و شگرد های پلیسی اولین سرنخ را که یک دوربین مدار بسته بود پیدا کردند.در فیلم دیده می شد که سارق از چند رهگذر درخواستی کرد اما وقتی در گرفتن پاسخ ناکام در همان محل با گوشی خود اقداماتی انجام داد.چند دقیقه بعد خودرویی جلوی پایش متوقف شد.با دیدن تصاویر ضبط شده،ماموران پلیس حدس زدند سارق از رهگذران درخواست کرده بود برایش تاکسی اینترنتی بگیرند و وقتی قبول نکردند شخصا اقدام به گرفتن تاکسی اینترنتی کرد.

با هماهنگی های لازم ماموران نیروی انتظامی پس از استعلام گرفتن از تاکسی اینترنتی متوجه شدند که یک زن تاکسی تلفنی را برای جا به جایی لوازم مسروقه درخواست کرده بود.

بازداشت زن تهرانی برای کارهای خلاف همسرش

پس از چندین روز کار اطلاعاتی، ماموران پلیس که سرنخ هایی را به دست آورده بودند با هماهنگی قضائی زن مشکوک را بازداشت کردند.

این زن در بازجویی های اولیه خود اظهار بی اطلاعی از قضیه سرقت کرد. اما به ماموران گفت شناسه و رمز حساب اپلیکیشن تاکسی اینترنتی خود را همسرش هم در اختیار دارد.

بازداشت سارق حرفه ای در تهران

ماموران پلیس در پی ادعای زن جوان به مرد تهرانی مظنون شده و ردیابی او را در دستور کار قرار دادند و چند ساعت بعد متهم به دام پلیس افتاد.

مرد سارق پس از دستگیری ماجرا را اینطور بیان کرد: «لحظه ای که اسباب انباری را در پارکینگ سرقت می‌کردم به خیابان می‌آوردم از رهگذران عبوری از آن ها درخواست سفارش تاکسی تلفنی می‌کردم.»

سارق حرفه ای ادامه داد: «با این شگرد به راحتی لوازم داخل انباری ساختمان ها را سرقت می‌کردم اما لحظه ای که از رهگذران با جواب منفی رو به رو می‌شدم با حساب تاکسی اینترنتی همسرم درخواست خودرو می‌کردم.»

سارق وسایل انباری درباره آخرین سرقت خود که منجر به بازداشتش شد گفت: «لحظه ای که دیدم در پارکینگ خانه ای در محله یوسف آباد باز است به داخل خانه رفتم و لوازم انباری یک واحد را سرقت کردم و با حساب همسرم تاکسی اینترنتی سفارش دادم و لوازم سرقتی را به خانه منتقل کردم اما حواسم به دوربین مدار بسته نبود.»

سارق حرفه ای در پایان گفت: «پس از چند روز از آخرین سرقتم همسرم توسط پلیس درحالی که از سرقت ها بی اطلاع بود بازداشت شد و من هم چند ساعت پس از این قضیه دستگیر شدم.»

متهم پس از اعترافاتش جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها