رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545674

بررسی مزایای استفاده از خدمات مشاوره و پرسش و پاسخ آنلاین پزشکی

رپورتاژ تبلیغی /با توجه به پیشرفت های روزافزون و همه جانبه تکنولوژی و آسان تر کردن زندگی روزمره انسان ها، می توان امید داشت که در آینده بسیاری از مسائل زندگی به وسیله ی تکنولوژی های مدرن تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. تمامی این پیشرفت ها در راستای راحتی انسان ها و ارایه خدمات مختلف هستند.

image-20210508112826-3.jpeg
dir="RTL" style="text-align:justify">هیچ کسی نمی داند که چه بیماری خاصی ممکن است در انتظار او باشد، یا چه زمانی ممکن است که دچار بیماری خاصی شود. اما نکته مهم این است که هر مریضی دارای علائم خاصی است که قبل از تشدید آن می توان از پیشرفت بیماری جلوگیری کرد. همچنین ممکن است برخی از عوامل در زندگی روزمره و تغییر سبک زندگی ما منجر به پدید آمدن بیماری های خاصی شوند. این موارد می تواند با استفاده از یک مشاوره پزشکی به راحتی قابل شناسایی باشد و چه بسیار بیماری هایی که با یک مشاوره پزشکی ساده از ابتلا به آنها جلوگیری شده است.

یکی از مسائلی که با پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر بسیار کمک کننده می تواند باشد، مسائل پزشکی است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از مشاوره آنلاین می تواند بسیار به صرفه باشد و با کمترین وقت و تلاشی نیز در دسترس است. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی خدمات مشاوره و پرسش و پاسخ آنلاین پزشکی و مزایای استفاده از آن بیشتر آشنا شوید. همچنین به معرفی سایت پذیرش 24 نیز خواهیم پرداخت.

بررسی مزایای استفاده از خدمات مشاوره و پرسش و پاسخ آنلاین پزشکی

مشاوره آنلاین پزشکی، چرا و چگونه؟

همانگونه که پیش تر اشاره کردیم استفاده از اینترنت و تکنولوژی های موجود که در حال پیشرفت نیز هستند ابعاد مختلفی دارند که می توانند برای ساده تر کردن مسائل روزمره زندگی استفاده شوند. امروزه می توانید برای استفاده از خدمات مشاوره پزشکی در خانه بمانید، از تلفن همراه، تبلت یا کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید و در رابطه با مسائل پیش آمده به صورت اینترنتی با کارشناسان و پزشکان صحبت کرده و ار آنها مشاوره بگیرید.

این کار باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه می شود. بسیاری از بیماران به دلیل علائم بیماری خود و یا مشکلاتی مانند کهولت سن، رفت و آمد برایشان بسیار مشکل و سخت خواهد بود. همچنین در دوران شیوع بیماری های واگیر دار مانند کرونا نیز این نوع خدمات مشاوره و پرسش و پاسخ آنلاین پزشکی می تواند نجات بخش بسیاری از بیماران و جلوگیری از هر چه بیشتر شدن شیوع بیماری ها گردد.

در این نوع مشاوره همانطور که اشاره کردیم نیازی به صرف وقت و هزینه برای مراجعه حضوری به مطب پزشک نیست و همچنین مجبور به نیستیم ساعت ها در ترافیک بمانیم، در مطب دکتر نوبت بگیریم و منتظر بمانیم تا نوبتمان شود و مسائل پزشکی و مشکلات خود را با دکتر در میان بگذاریم. در این روش می توانیم به راحتی هر چه تمام تر و به صورت آنلاین تمام مشکلات را با ارتباط صوتی و یا حتی تصویری در میان بگذاریم. در مشاوره آنلاین، تنها در صورتی که به ویزیت حضوری نیاز باشد، پزشک آنلاین مشاور، ما را به پزشک متخصص دیگری ارجاع می دهد و یا نوبت ویزیت حضوری جهت مراجعه به مطب پزشک دیگری را در اختیار ما قرار می دهد.

بررسی مزایای استفاده از خدمات مشاوره و پرسش و پاسخ آنلاین پزشکی

مهمترین مزایای استفاده از استفاده از خدمات مشاوره و پرسش و پاسخ آنلاین پزشکی

استفاده از مزایای مشاوره آنلاین و دریافت خدمات به صورت آنلاین دارای مزایایی است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

· مهمترین و اصلی ترین مزیت که دلیل ساخته شدن این نوع مشاوره های اینترنتی نیز بوده است، سهولت مشاوره گرفتن افراد مسن و بیماران خاص و همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه ها بوده است تا در هر زمان و هر موقعیتی که نیاز به مشاوره پزشکی داشته باشیم تنها با یک کلیک بتوانیم مشاوره با برترین پزشکان و مشاوران مختلف در حوزه های مختلف را در دسترس خود داشته باشیم.

· در صورت استفاده از سایت های معتبر ارائه خدمات پزشکی، عملا سفرهای جهت ویزیت شدن و دارای ریسک برای بیمارانی که در شهر های کوچک و خارج از مراکز استان ها و یا در برخی موارد خاص برای بیمارانی که دور از پایتخت هستند اجباری نخواهد بود و می توان گفت که محدودیت های مکانی نمیتواند باعث ایجاد مشکل ویزیت و دریافت خدمات بیماران ، علی الخصوص بیماران ساکن در مناطق محروم شود.

· تا پیش از این به دلیل مشکلات مراجعه حضوری برای بسیاری از بیماران، بیماران سعی می کردند با جستجو در اینترنت و محیط سایت های موجود در آن اطلاعاتی در زمینه بیماری خود کسب کنند و به خود درمانی روی بیاورند. این مشکل بسیار در سال های اخیر مشکل آفرین بوده است.

دلیل آن هم وجود اطلاعات کلی در برخی از سایت ها بوده است و یا اینکه اطلاعات در سایت جستجو شده از صحت لازم برخوردار نبوده اند و یا اینکه اصلا بیمار از علائم بیماری خود به درستی آگاه نبوده است. این مشکلات با پدید آمدن سایت ها و مراکز مشاوره آنلاین و سهولت دسترسی به آنها و مشاوره با یک پزشک متخصص و مشاور به جای استفاده از روش های خود درمانی، به صورت روزانه در حال از کمرنگ تر شدن و از بین رفتن هستند.

· با یک مشاوره رایگان متوجه می شویم که نیازی به صرف هزینه های بسیار بالا برای مراجعه به مطب و دریافت نوبت حضوری پزشکان نیست.

· برخی از مسائل ممکن است از ترس قضاوت شدن و یا مشکلاتی مانند کم رویی و خجالت، در مراجعات حضوری قابل بیان نباشد ولی با استفاده از مشاوره آنلاین می توانید به راحتی آن را بیان نمایید.

بررسی مزایای استفاده از خدمات مشاوره و پرسش و پاسخ آنلاین پزشکی

خدمات ارائه شده توسط سایت پذیرش 24

خدمات پذیرشی که توسط سایت پذیرش 24 در اختیار کاربران قرار می گیرد به شرح زیر هستند:

1. نوبت دهی بیمارستان و پزشکان

2. مشاوره پزشکی

3. مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی

4. سلامت روان (خدمات مرتبط با روانشناسی)

5. مشاوره خارجی (امکان مراجعه به پزشک مورد نظر از خارج از کشور)

6. رژیم سلامت (ارائه بهترین رژیم ها با بهره گیری از به روز ترین متدهای روز دنیا)

7. مجله سلامتی و دارویی

8. پرسش و پاسخ رایگان پزشکی

به عنوان مثال یکی از پرتکرارترین سوالاتی که در حوزه پزشکی از مجموعه ما پرسیده می شود، سوالاتی در خصوص نحوه بارداری بدون دخول است! که در این صورت با توجه به این موضوع بهتر است این گونه پاسخ دهیم که: در صورت باکره بودن و عدم امکان دخول در حین رابطه جنسی، سعی کنید از تماس مایع منی با محیط اطراف پرده بکارت جلوگیری کنید. چراکه در صورت انزال در نزدیکی پرده و یا تماس دست یا دستمال آغشته به مایع منی با آن، به دلیل متحرک بودن اسپرم‌ها، امکان ورود آن‌ها از طریق منافذ پرده بکارت و احتمال بارداری بدون دخول وجود دارد.

حتی در صورت برقراری رابطه آنال (مقعدی) به دلیل نزدیک بودن مقعد به پرده بکارت، احتمال ورود مایع منی در اثر انزال در نواحی اطراف مقعد وجود دارد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها