رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545687

سردار سعید محمد: رئیسی هنوز اذن رهبری را برای کاندیداتوری نگرفته /با کسی ائتلاف نمی کنم/از احیای برجام استقبال می کنم

ساعت24-داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت سیزدهم فقیرترین دولت در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است گفت: مردم از بی‌دولتی خسته هستند و نظارت از داخل ماشین را نمی‌خواهند.

سعید محمد داوطلب انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز(شنبه) در نشست خبری با بیان اینکه گلایه‌های مردم نسبت به انقلاب نیست بلکه از کارگزاران گلایه دارند، گفت: مردم از فامیل‌بازی و آقازاده‌ها ناراحت هستند.

محمد گفت: مردم خسته هستند نه از انقلاب بلکه از سوء مدیریت، شعارهای بدون عمل، بی‌عملی‌ها، بی تفاوتی مسئولین، منفعت‌طلبی‌ها و دو قطبی‌های بی‌اثر خسته هستند.

وی ادامه داد: مردم از بی‌دولتی خسته هستند و پناهگاه می‌خواهند و نظارت از داخل ماشین را نمی‌خواهند بلکه مرد میدان می‌خواهند.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما اصلاحاتی مبتنی بر اصول را می‌خواهیم، ما نیازمند دولت مقتدر و مدیریت علمی مبتنی بر هوش و دانش جوانان خود هستیم.

محمد گفت: امروز در جامعه شاهد بی‌عدالتی در آموزش، تقسیم یارانه‌ها، مالیات‌ستانی و رانت‌های اقتصادی و فرصت‌های نابرابر و بی‌عدالتی هستیم.

وی ادامه داد: هر روز مشکلات و گرفتاری‌های مردم بیشتر و سفره‌ها کوچکتر می‌شود. در آیه‌ای از قرآن خداوند به حکمرانان تذکر می‌دهد که مراقب باشید و شرایط را کنترل کنید که از حکومت شما به مردم و زندگی آنها آسیب نرسد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بحث ارز ۴۲۰۰ به کجا رفت، شرایط اختلاس‌ها و نابرابری‌های اقتصادی امروز چطور است؟ رسیدگی به آنها در چه مرحله‌ای است؟ پدیده آقازاده‌ها، فامیل‌ها و دامادها امروز به کجا رسیده است؟

دولت سیزدهم فقیرترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی است

محمد دولت سیزدهم را فقیرترین دولت در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: ما برنامه‌های خود را به برجام گره نزدیم و از احیای هرچه زودتر برجام نیز استقبال می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه به صورت مستقل وارد انتخابات خواهم شد و با کسی ائتلاف نخواهم کرد گفت: ما دنبال اشقاق در جبهه انقلاب نیستیم و دنبال یک دولت انقلابی و ولایی هستیم.

اقبال مردمی نداشته باشم به نفع فرد اصلح کنار خواهم رفت

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما خودمان را در معرض نظر مردم قرار خواهیم داد و تا زمانی که اقبال داشته باشیم جلو می‌رویم درغیر اینصورت به نفع فرد اصلح کنار خواهیم رفت.

محمد در پاسخ به سوالی درخصوص کاندیداتوری آیت الله رئیسی و واکنش شما در صورت ورود وی به انتخابات گفت: براساس آخرین صحبت‌هایی که شنیدیم آقای رئیسی هنوز تصمیمی برای آمدن و اذن رهبر انقلاب را نگرفتند مگر شرایط جدیدی رقم بخورد.

۸ سال جایگاه سرلشگری دارم

وی با بیان اینکه شورای نگهبان هرچه تصویب کرده براساس قانون است گفت: ملاک شورای نگهبان برای نظامی‌ها جایگاه است نه درجه. من بیش از ۸ سال جایگاه سرلشگری دارم و اگر معیار این باشد بحث صلاحیت من حتمی است. البته افراد شورای نگهبان تک به تک باید صلاحیت افراد را بررسی کنند. بنابراین این مصوبه اخیر شورای نگهبان مشکلی برای من ایجاد نخواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها