رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545909

ارتش اسرائیل بار دیگر به مردم فلسطین در مسجدالاقصی یورش برد

ساعت 24- ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه شب بار دیگر با یورش به مردم فلسطین در باب العمود در قدس اجازه تشکیل تجمع را به آن‌ها نداد.

به گزارش شبکه "المیادین"، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن فلسطینیان از لوله‌های آب پاش استفاده کردند.

شبکه الجزیره قطر نیز گزارش داد که چندین نفر در راهپیمایی در مرز غزه با یورش نیروهای رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن آنها دچار خفگی شدند.

از سوی دیگر نظامیان صهیونیست به آمبولانس هلال احمر فلسطین در منطقه "الطور" در قدس حمله کردند.

در جریان تظاهرات در حیفا در حمایت از اقصی و محله "الشیخ جراح"، ۲۰ تن توسط نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

وضعیت در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی در چند روز گذشته به دنبال هتک حرمت قدس و نمازگزاران آن بحرانی است.

ماموران امنیتی رژیم صهیونیستی شنبه شب در حمله به فلسطینیان در بیرون بخش شرقی بیت‌المقدس، همزمان با حضور دههاهزار نمازگزار مسلمان در مسجدالاقصی به مناسبت مراسم احیای شب قدر، صدها تن را زخمی و مصدوم کردند.

بیش از ۹۰ هزار فلسطینی - با وجود اقدامات شدید اشغالگران و جلوگیری آنها از رسیدن شمار زیادی از نمازگزاران به مسجد الاقصی و جلوگیری از ورود ساکنان کرانه باختری به شهر اشغالی قدس - مراسم شب مبارک قدر را در مسجدالاقصی برگزار کردند.

برخی مناطق کرانه باختری رود اردن و شهر اشغالی قدس بویژه منطقه باب‌العامود و محله شیخ جراح از آغاز ماه مبارک رمضان شاهد حملات نیروهای رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به شهروندان فلسطینی بوده است.

اشغالگران صهیونیست از روز جمعه همزمان با «روز جهانی قدس» تجاوزات و تعرضات خود علیه فلسطینیان و نمازگزاران فلسطینی در محوطه مسجد مبارک الاقصی و «باب العامود» و «الشیخ جراح» را تشدید کرده‌اند.

هلال احمر فلسطین دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در محوطه مسجد الاقصی، الشیخ جراح و باب العامود، دستکم ۲۰۵ نفر مجروح شدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها