رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545951

قصاص برای نامادری پسر 8 ساله تهرانی ! / مادر اصلی کوتاه نمی آید

ساعت 24- پدر و مادر پسر 8 ساله که فرزندشان را بخاطر مسمومیت با متادون از دست دادند از نامادری پسرشان شکایت و در خواست قصاص برای او کردند.

مرگ پسر بچه 8 ساله با متادون باعث شد تا نامادری اش در برابر اتهام قتل عمد قرار گیرد.

صبح روز 8 شهریور سال گذشته بود که مسئولان یک بیمارستان در تماس با ماموران پلیس تهران از مرگ مرموز پسر بچه 8 ساله ای خبر داد که در تحقیقات ابتدایی مشخص شد پسر بچه 8 ساله بخاطر مسمومیت به کام مرگ فرو رفته است.

بدین ترتیب ابزپرس واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد جسد پسر بچه 8 ساله برای انجام آزمایش های سم شناسی به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات از خانواده پسر بچه تهرانی آغاز شد.

مسمومیت عجیب 2 برادر بعد از جشن تولد

کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران در تحقیقات میدانی پی بردند که برادر این پسر 8 ساله که پسر 6 ساله ای است نیز دچار مسمومیت شده و از مرگ نجات پیدا کرده است و در بیمارستان تحت نظر قرار دارد.

پدر این 2 کودک گفت: فرزندانم سن کمی داشتند که من از همسرم طلاق گرفتم و حضانت بچه ها به عهده من بود و طبق دادگاه فرزندانم هفته ای 48 ساعت به دیدن مادرشان می رفتند.

وی افزود: پس از جدایی از همسرم خیلی زود با یک زن دیگر ازدواج کردم و همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه 2 روز قبل تولد یکی از پسرهایم بود و هر 2 فرزندم به خانه مادرشان در کرج رفتند و ساعت 4 بعد از ظهر جمعه بود که فرزندانم به خانه بازگشتند و حالشان خوب بود اما صبح که آنها بیدار شدند حالشان بد بود و به اورژانس زنگ زدم و پس از انتقال فرزندانم به بیمارستان پسر بزرگم به کام مرگ فرو رفت اما خوشبختانه پسر 6 ساله ام از مرگ نجات یافت.

تیم پلیسی در ادامه به سراغ مادر 2 پسر بچه رفت که مادر با شنیدن مرگ فرزندش و حال بد پسر 6 ساله اش از همسر جدید شوهرش اعلام شکایت کرد و گفت: وقتی فرزندانم را تحویل پدرشان دادم حال آنها خوب بود و احتمالا نامادری شان سر آنها بلایی آورده است چون بچه هایم از بد رفتاری نامادری شان به من شکایت کرده بودند .

مادر جوان ادامه داد: من از پسرکوچکم شنیدم که شب حادثه متوجه بدحال ‌بودن برادرش شده و به نامادری‌ اش موضوع را گفته، اما وی توجهی نکرده است.

مرگ پسر بچه 8 ساله با متادون

کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی های دقیق علت مرگ را نارسایی تنفسی به دنبال مسمومیت با متادون و دیفن هیدرامین اعلام کردند.

نامادری، تنها مظنون این پرونده تلخ بود که ابتدا ادعا کرد بچه ها بخاطر خوردن تن ماهی مسموم شده اند و این در حالی بود که این داستان با توجه به اعلام نظریه پزشکی قانونی رد شده بود، نامادری سعی داشت خود را بیگناه معرفی کند تا اینکه آذر ماه سال گذشته نامادری 2 کودک در شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران ادعا کرد روز حادثه متادون را با نوشابه حل کرده تا خودش آن را مصرف کند و به خاطر مشکلاتی که داشته به زندگی اش پایان دهد اما فرزندان همسرش آن را به اشتباهی خوردند.

ادعای عجیب نامادری

نامادری پس از نخستین اعترافات خیلی زود حرف های خود را تغییر داد و ادعا کرد که من از زندگی با همسرم راضی بودم و هیچ اختلافی با همسر جدیدم نداشتم و همه مشکلاتم با همسر سابقم بود و اصلا نمی خواستم خودکشی کنم و احتمال می دهم متادون را مادر بچه ها تهیه کرده و به فرزندانش داده است و من در ماجرای مرگ پسر 8 ساله شوهرم بی گناه هستم.

درخواست قصاص برای نامادری

بنا بر این گزارش، بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران، با توجه به شکایت پدر و مادر پسر 8 ساله از نامادری جوان و تقاقضای قصاص برای این زن و تناقض گویی های وی ، کیفرخواست نامادری را به اتهام قتل عمد صادر و پرونده برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها