رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545978

میرزایی: پرسپولیس یک‌ نیمه ۱۱ نفره دفاع میکرد/ قرارمان در سپاهان این است که در مورد داوری صحبت نکنیم

ساعت 24-وینگر تیم سپاهان در مورد تقابل تیمش با پرسپولیس صحبت کرد.

رضا میرزایی در خصوص تساوی سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی به نظرم خیلی خوب بود و سپاهان عملکرد خوبی در این دیدار داشت ولی متاسفانه در استفاده از موقعیت‌ها بی‌دقت بودیم و با وجود فرصت‌های زیادی که روی دروازه حریف ایجاد کردیم نتوانستیم به جز یک مورد دروازه را باز کنیم.

او ادامه داد: این بازی حساسیت زیادی با توجه به موقعیت دو تیم در جدول داشت و از اهمیت زیادی برخوردار بود و اگر می‌توانستیم 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم اتفاقات خیلی خوبی در جدول رخ می‌داد و می‌توانستیم از پرسپولیس فاصله بگیریم ولی به هر حال نتیجه تساوی حاصل شد.

وی افزود: پرسپولیس همانطور که دیدید در نیمه دوم 11 نفره مشغول دفاع کردن بود و به نوعی می‌شود گفت به نتیجه تساوی راضی بودند و در کل فکر می‌کنم تساوی هم نتیجه بدی نبود با اینکه می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم و امیدوارم در نهایت بتوانیم در دیدارهای بعدی بهترین نتایج را کسب کنیم و این 2 امتیازی که در این بازی از دست دادیم را جبران کنیم.

وینگر سپاهان در ادامه با تمجید از حمایت هواداران این تیم اظهار داشت: هواداران سپاهان با وجود اینکه در شرایط کرونایی نمی‌توانند به استادیوم بیایند و ما را حمایت کنند ولی از هر فرصتی برای اعلام حمایتشان از ما استفاده می‌کنند و همیشه مقابل هتل می‌آیند و ما را مورد لطف خودشان قرار می‌دهند. سپاهان به نظر من بهترین هواداران را دارد که همیشه ما ار شرمنده خودشان می‌کنند و من به سپاهانی بودن و اصفهانی بودن خودم افتخار می‌کنم.

میرزایی در پایان عنوان کرد: امیدوارم در پایان فصل حداقل یکی از دو جامی که شانس بردنش را داریم را بتوانیم به هواداران هدیه بدهیم و از خجالتشان در بیاییم چرا که چند فصل است منتظر این موضوع هستند و امیدوارم بیشتر از این شرمنده شان نشویم و همه فکر و ذکرمان این است تا در دیدارهای باقی مانده بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم و بتوانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی در مورد مسائل داوری هم گفت: از ابتدای فصل در سپاهان رسم بر این بود که در مورد مسائل داوری صحبت نکنیم و تمرکزمان روی کار فنی باشد و در خصوص مسائل داوری کارشناسان نظر می‌دهند و مردم هم خودشان قضاوت می‌کنند که چه تصمیماتی گرفته شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها