رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 546328

شاید سال آینده سریال گاندو درباره ابراهیم رئیسی باشد /گواهی می دهم ظریف ظرفیت رئیس جمهوری را در خود حس نمی کرد

ساعت 24-مهاجری گفت: گواهی می دهم آقای ظریف ظرفیتی برای ریاست جمهوری در خود حس نمی کرد. طبیعی است برخی نامزدها در ابتدای کار راضی نبودند. برخی دوستان اصلاحطلب می گویند در سال ۷۶ بسیاری باور نمی کردیم آقای خاتمی رئیس جمهور شود.

در بخشی از نشست مجازی خبرگزاری خبرآنلاین در کلاب هاوس با عنوان «احمدی‌نژاد؛ تیغ دولبه رد و تایید صلاحیت» به انصراف ظریف از انتخابات ریاست جمهوری اشاره شد.

محمد مهاجری، عضو شورای سردبیری خبرگزاری خبرآنلاین گفت: درباره آقای ظریف نمی توان کلمه انصراف را به کار برد چون او نه اعلام آمادگی و نه ثبت نام نکرده بود.

وی گفت: در یکسال گذشته افراد متعددی از او درخواست کردند در انتخابات شرکت کند یا از او سئوال کردند، ایشان در همه موارد استنکاف کرد و هیچوقت نخواست بپذیرد. یکی از دوستان گفت سال ۹۴ به او گفتم شما از ظرفیتهای ریاست جمهوری بعدی هستید ولی ظریف گفت من نه بلدم و نه دوست دارم رئیس جمهور باشم.

این فعال رسانه ای اصولگر گفت:‌گواهی می دهم آقای ظریف چنین ظرفیتی در خود حس نمی کرد. طبیعی است برخی نامزدها در ابتدای کار راضی نبودند. برخی دوستان اصلاح طلب می گویند در سال ۷۶ بسیاری باور نمی کردیم آقای خاتمی رئیس جمهور شود.

مهاجری گفت:‌ برخی از دوستان اصلاح طلب تمایل داشتند ظریف را مطرح کنند چون تایید صلاحیت او را قطعی می دانستند و فکر می کردند ظرفیت رقابت دارد. ممکن است او اخیرا بی میل هم نبوده باشد. داستان فایل صوتی و برملا شدن آن و آن حرکت زشت و غیرحرفه ای صدا و سیما درباره گاندو همه به دنبال این بودند آقای ظریف را از فضای ریاست جمهوری دور کنند. من اثبات کردم گاندو را سازمان منافقین در خارج از کشور طراحی کرده و دو نفر از اعضای شورای ملی مقاومت این فضا را ایجاد کردند و عده ای در داخل کشور و صدا و سیما گول خوردند.

وی گفت:‌ تفکر آقای ظریف این است که باید با دنیا تعامل کرد. بعد هم آمدند دوگانه حاج قاسم سلیمانی و ظریف درست کردند و با دفاع از شهید سلیمانی می خواستند ظریف را بکوبند و با آن کار مشکوک فایل صوتی می خواستند او را از صحنه خارج کنند. همه اینها نشان می دهد یک جریان تندرو به سمت دو کاندیدای دلخواه شان هستند. من معتقدم آقای رئیسی حتی دلخواه آنها هم نیست و بعید نیست سال آینده گاندو درباره آقای رئیسی بسازند.

مهاجری گفت:‌آقای ظریف یک شخصیت ملی و بین المللی قابل احترام، متعهد، متدین و کاربلد است و در ریاست جمهوری هم از او استفاده نشود چیزی به ضرر او نیست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها