رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 546471

تیراندازی در «رود آیلند» آمریکا؛ 9 نفر زخمی شدند

ساعت24-به گفته پلیس آمریکا، نُه نفر بر اثر تیراندازی در ایالت «رود آیلند» زخمی شده‌اند که جراحت سه تن از آن‌ها شدید است.

در ادامه حوادث تیراندازی در سراسر آمریکا به دلیل آزاد بودن حمل سلاح در این کشور، نُه نفر بر اثر تیراندازی در ایالت «رود آیلند» زخمی شده‌اند که جراحت سه تن از آن‌ها شدید گزارش شده است.

به گزارش وبگاه خبری «هیل»، این تیراندازی جمعی در محله «واشنگتن پارک» در شهر «پراویدنس» مرکز این ایالت رخ داده است.

پلیس همچنین گفته که تیراندازی به عنوان بخشی از نزاعِ در جریان میان گروه‌هایی که برای مقامات شناخته شده هستند رخ داده و زمانی شروع شد که فرد یا عده‌ای از داخل یک خودروی در حال حرکت خانه‌ای را هدف تیراندازی قرار دادند. در ادامه، تیراندازی متقابل از خانه مذکور به خودرویی که از آن تیراندازی شده بود، انجام و در مجموع ده‌ها تیر رد و بدل شد.

طبق گزارش‌ها، دستکم بیش از ۱۰ خودروی پلیس مقابل بخش اورژانس بیمارستان رود آیلند پارک شده است. کسی در این ارتباط بازداشت نشده و کارآگاهان پلیس در حال گفت‌وگو با قربانیان حادثه هستند که همگی بین ۱۹ تا ۲۵ سال دارند.

اخیراً هم رسانه‌های آمریکایی از وقوع سه حادثه تیراندازی جداگانه در میدان «تایمز» ایالت نیویورک و جنوب ایالت «فلوریدا» و ایالت مریلند و کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن دست‌کم ۶ نفر دیگر خبر دادند.

تیراندازی در یک مراسم جشن تولد در کلرادو در آمریکا هم منجر به کشته شدن ۷ نفر شد.

براساس گزارش آسوشیتدپرس، مهاجم با تیراندازی به سمت حاضران در جشن شش نفر را از پا درآورد و سپس با شلیک به خود، به زندگی‌اش پایان داد.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌هایی مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا منجر می‌شود و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون هیچ اقدامی در زمینه کنترل سلاح در کنگره این کشور صورت نگرفته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها