رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 546543

دانه درشت ها امروز می آیند

ساعت 24 - در یک وضعیت عجیب و در غیاب سازمان کارآمد مبارزه سیاسی در ایران تا دیروز 304 نفر برای به دست اوردن منصب ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند. در میان ثبت نام کنندگان دوچهره جنجالی یعنی مصطفی تاج زاده و محمود احمدی نژاد شاخص ترین چهره ها بوده اند.

اسحاق
dir="RTL" style="text-align:right">اما کارشناسان باوردارند دانه درشت های متقاضی منصب ریاست جمهوری امروز به وزارت کشور می روند تا شانس خود را برای به دست اوردن رای شهروندان در انتخابات 28 خرداد ماه بیازمایند. دیروز علیرضا افشار، فرمانده پیشین نیروی مقاومت بسیج با حضور در وزارت کشور داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری شد. فریدون عباسی رئیس پیشین سازمان انرژی هم در چهارمین روز نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرد و گفت به طور مستقل در انتخابات شرکت می‌کند. عباسی در پاسخ به این پرسش که آیا با آمدن آقای رئیسی کنار می‌کشید یا نه گفت: مگر قرار است آقای رئیسی بیاید؟ چه ضرورتی دارد کنار بکشم؟ کنار کشیدن کلمه غلطی است. همه با هم همراهیم تا کشور را با مردم اداره کنیم. سخنگوی ستاد انتخابات با بیان اینکه ۳۰۴ نفر تا کنون برای داوطلبی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: بطور قطع زمان ثبت‌نام تمدید نخواهد شد و داوطلبانی که قصد نام‌نویسی دارند امروز در بازه زمانی مقرر می‌توانند به وزارت کشور مراجعه کنند.

ابراهیم رئیسی ، امروز با حضور در ستاد انتخابات به این درخواست‌ها لبیک خواهد گفت. یک منبع مطلع با بیان این خبر به جوان گفت: آیت‌الله رئیسی تصمیم خود را برای حضور در انتخابات سیزده ریاست جمهوری گرفته و او امروز ثبت نام خواهد کرد. او یکی از دانه درشت ها به حساب نی اید. دیروز خبرهای پرشماری منتشر شد که علی لاریجانی نیز فردا برای ثبت نام به وزارت کشور خواهد رفت. با توجه به حمله شدید روزنامه کیهان به اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهورفعلی ، به نظر او نیز به عنوان کاندیدای اصلی اصلاح طلبان در انتخابات حاضر خواهد شد. مسئول رسانه‌ای محمدرضا عارف با اشاره به انتشار متن انصراف محمدرضا عارف از انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید متنی که در فضای مجازی به عنوان انصراف دکتر عارف در حال انتشار است مورد اعتنا قرار گیرد یکسری مباحث درون‌گروهی بوده که به عنوان خبر منتشر شده است. به نظر می رسد با امدن این 4 نفر مبارزه بین آنها جریان اصلی انتخابات را مشخص خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها