رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 546615

ناله های نوعروس 18 ساله شیرازی پشت اتاق عمل / داماد شب جشن به بیمارستان رفت+ عکس ها

ساعت 24-با انحراف خودرو از جاده گویم شیراز عروس و داماد از ناحیه سر وگردن دچار آسیب شد.

div>

رئیس اورژانس فارس با اشاره به حادثه تصادف خودرو عروس و داماد در جاده دوکوهک گویم گفت: وضعیت داماد به دلیل شدت ضربه‌ای که به سر او وارد شده بود هوشیاری مناسبی ندارد و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر می‌باشد.

وضعیت وخیم داماد شیرازی در حادثه رانندگی

دکتر محمد جواد مرادیان با بیان اینکه در همان ساعات اولیه داماد ۲۵ ساله به دلیل ضربه به جمجمه با سطح هوشیاری ۱۲ و عروس ۱۸ ساله به دلیل ضربه خوردن به ناحیه سر وگردن با سطح هوشیاری ۱۵ از طریق دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند اظهارداشت: با انحراف خودرو از جاده هر دو سرنشین عروس و داماد از ناحیه سر وگردن دچار آسیب و وضعیت داماد ۲۵ ساله وخیم گزارش شد.

وی افزود: مصدومان این حادثه بلافاصله به بیمارستان تروما شهید رجایی منتقل و به دلیل وضعیت جسمانی داماد در همان ساعات اولیه به اتاق عمل ارجاع داده شد.

تصادف هولناک عروس و داماد در شیراز

مرادیان یادآور شد: در وقوع چنین حوادثی اولین نیروهایی که برای اقدامات پیش بیمارستانی از سوی شهروندان فراخوانده می‌شوند پرسنل اورژانس ۱۱۵ هستند.

رئیس اورژانس فارس با بیان اینکه در همان شب حادثه ۶ ماموریت اعلام تصادف در جاده‌های اطراف شیراز برای نیروهای اورژانس گزارش ثبت شده است افزود: در این تعداد ماموریت ۲۷ مصدوم به بیمارستان‌های تروما شهید رجایی و بیمارستان مرودشت از طریق پرسنل اورژانس منتقل که برای انتقال مصدومان ۱۳ آمبولانس به صحنه حادثه اعزام شده اند.

رئیس اورژانس فارس یادآور شد: امروزه اورژانس پیش بیمارستانی تبدیل به یکی از مهمترین ارگان‌های خدمات رسان در جامعه شده است که با توجه به تخصصی بودن این حوزه بعضاً شاهد ارائه نظرات و گزارشات غیر کارشناسی برخی رسانه‌ها و شهروندان هستیم که نیاز است با فرهنگ سازی بیشتر از تکرار این موضوع جلوگیری کنیم.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها