رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 546646

نظری: در کابینه روحانی کسی حامی استقلال نیست

ساعت 24-حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال گفت: آذری‌جهرمی چون سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارد در مورد الفاظی که برای استقلال و دیگر رقبای پرسپولیس به کار می‌برد دقت بیشتری کند.

حجت نظری در خصوص اینکه آیا مدیران باشگاه استقلال از این تیم در دربی انتظار بیشتری داشتند اظهار داشت: استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت. بازیکنان و کادر فنی همه تلاششان را انجام دادند و فکر می‌کنم هواداران هم به این اذعان دارند که حق استقلال باخت نبود.

وی افزود: هم توپ برای ما نچرخید و هم سوت بر علیه ما زده شد. اگر آن پنالتی اول بازی که تقریبا تمام کارشناسان داوری گفتند پنالتی بود، گرفته می‌شد ممکن بود سرنوشت بازی تغییر کند. باشگاه استقلال حتماً به داوری اعتراض می‌کند اما این اعتراض نتیجه را تغییر نمی‌دهد. نمی‌دانیم اگر آن پنالتی گرفته می‌شد نتیجه بازی نهایتاً چه می‌شد؟ اما واقعیت این است که وقتی ابتدای بازی پنالتی گرفته نشده و سوتی به ضرر شما خورده و کار آن طور که می‌خواستید پیش نرفته، مشخص نبود که حتی اگر آن پنالتی هم گرفته می‌شد نتیجه چگونه رقم می‌خورد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با تهران ورزشی در مورد انتقاد فرهاد مجیدی از وزیر ارتباطات اظهار داشت: من فکر می‌کنم فرهاد مجیدی پاسخ آذری جهرمی را داد او یک وجه حقیقی دارد همه انسان‌ها می‌توانند طرفدار یک تیم باشند و در مورد این تیم و رقبایش صحبت کنند اما وقتی فردی جایگاه حقوقی دارد باید دقت بیشتری کند که مواضع شخصی به جایگاه حقوقی او خدشه‌ای وارد نکند. لذا انتظار داریم آذری‌جهرمی چون سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارد در مورد الفاظی که برای استقلال و دیگر رقبای پرسپولیس به کار می‌برد دقت بیشتری کند.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا کسانی در دولت و در حد وزیر هستند که استقلالی باشند و در مورد این تیم صحبت کنند گفت: من در کابینه کسی که این شرایط را داشته باشد سراغ ندارم. در این مورد که آیا همه پرسپولیسی هستند اطلاعی ندارم اما در کابینه حسن روحانی وزیر یا معاون رئیس جمهوری را ندیدیم که از استقلال حمایت کند.

نظری در خصوص مشاور ایتالیایی برای فرهاد مجیدی گفت:‌ در این مورد موضع باشگاه حمایت از ایده‌های سرمربی است. اگر مجیدی به این جمع‌بندی برسد که با فردی همکاری کند، اقدامات لازم را در این مورد انجام می‌دهیم. اگر این فرد غیر ایرانی است باید ببینیم آیا منعی از فدراسیون فوتبال خواهد داشت یا نه که تلاش می‌کنیم از طرق مختلف این مسأله را حل کنیم. یعنی اگر ممنوعیت شامل او شود تلاش می‌کنیم در قالب‌های دیگری از ظرفیت‌های او استفاده کنیم. چون فرد مد نظر نه قرار است سرمربی باشد و نه بازیکن باید ببینیم آیا مشمول مصوبه فدراسیون می‌شود یا خیر. حتی اگر این مصوبه شامل کسی که مجیدی می‌خواهد از او استفاده کند، حتماً تلاش می‌کنیم در قالب‌های قراردادی دیگری از ظرفیت او استفاده کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها