رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 546651

استفاده از پمپ کارواش صنعتی به عنوان پمپ مه پاش

رپورتاژ تبلیغی / پمپ مه پاش نوعی از دستگاه است که مه و یا بخار را تولید میکند. البته نکته ای که وجود دارد پمپ مه پاش بخار را به صورت مصنوعی تولید می کند.

div>

تولید مه برای فضاهای سربسته بسیار کاربردی و مهم است مثلا برای گل خانه ها و یا محیط هایی که در آن جا از دام و طیور نگهداری می شود بسیار ضروری است. به طور کلی تولید بخار توسط پمپ های مه پاش در به تناسب رساندن هوای این نوع محیط ها کاربرد ویژه ای دارند. معمولا این مه پاش ها در فصل های تابستان بیشتر از همیشه می توانند به ما کمک کنند. مخصوصا در گلخانه ها و فضاهای دیگر که در بالا تر به آنها اشاره شد. چرا که در تابستان آب زود تر از همیشه بخار می کند و مه پاش ها با تولید بخار و آب مورد نیاز گیاه و هوای مناسب برای گل و گیاهان را تنظیم می کند. قطره هایی که پمپ کارواش صنعتی تولید می کند و از خود خارج میکند حدود 3 تا 20 میکرون می باشد البته قیمت پمپ کارواش باید مشخصات گران می باشد. که آن ها را در هوا پراکنده می کند. از ویژگی هایی که یک پمپ مه پاش خوب می تواند داشته باشد این است که زمانی که از آن استفاده میکنیم صدای کمی داشته باشد. اگر وسیله ای در حین انجام کار صدای زیادی بدهد نشان دهنده ی این است که آن وسیله به مشکل بر خورده است و یا دچار ایراد هایی شده است.

پمپ مه پاش

معرفی پمپ کارواش برتولینی wbl1111

این روز ها همان طور که می دانید اختراعات زیادی انجام می شود که در حین این اختراعات وسیله هایی که از نظر ساختار و یا نوع عمل کردشان تا حدودی شبیه به یکدیگر هستند کنار زده می شوند و نمونه های بهتر وارد بازار می شود. یکی از این نمونه ها که می توان به آن اشاره کرد استفاده از پمپ کارواش صنعتی است که به عنوان پمپ مه پاش استفاده می شود. پمپ کارواش برتولینی یکی از بهترین نمونه ها می باشد. در واقع اگر بخواهیم پمپ کارواش برتولینی wbl1111 را کمی بیشتر معرفی کنیم باید بگوییم که این پمپ ها از نظر عملکرد و کارکرد مثل پمپ های پیستونی و یا پمپ های دیافراگمی هستند. البته شباهت آن ها بسیار شبیه به هم می باشد. می توان به طور کلی محصولات برتولینی را می توان به دو دسته تقسیم کرد.

1 – پمپ های کوپله مستقیم

2 – پمپ های کوپله و شاسی شده

از نظر تنوع پمپ کارواش برتولینی wbl1111 از تنوع خیلی زیادی برخوردار هستند . معمولا پمپ مه پاش از نظر ساختار از بخش های مختلفی تشکیل شده است که یکی از آنها نازل نامیده می شود. نازل ها نیز می توانند برند های مختلفی داشته باشند. در ارتباط با نازل ها بهترین نوع نازل ، نازل مه پاش فلزی است. نام برند این محصول برند برتولینی می باشد و از نظر اندازه می توان گفت قطره هایی که می تواند تولید کند حدود 30 میکرون تا 60 میکرون می باشد.

ویژگی های پمپ مه پاش و نازل مه پاش فلزی

از ویژگی های نازل مه پاش فلزی محصول نیز می توان به مورد های زیر اشاره کرد:

1 – جنس بدنه : جنس بدنه ی این نازل های برتو از استیل است.

2 – جنس فنر: فنر آن نیز از استیل ساخته شده است که کارایی و دوام آن را افزایش داده است.

3 – مهم ترین ویژگی ای که این نوع از نازل ها دارند این است که مکانیزمی به نام جلوگیری از قطره های آب دارند. این مکانیزم بسیار مهم و کاربردی و قابل اهمیت میباشد چرا که از هدر رفتن آب تا حد بالایی جلو گیری می کنند.

باید بدانید که سیستم های مه پاش شامل دو دسته هستند :

1 - سیستم های مه پاش خانگی بدون الکتروپمپ

2 – سیستم های مه پاش صنعتی به همراه الکتروپمپ

ما با مورد اول فعلا کاری نداریم و به مورد دوم یعنی سیستم های مه پاش صنعتی همراه با الکترو پمپ اشاره می کنیم. پمپ فشار قوی کارواش ها بسیار کاربردی می باشد این ویژگی در پمپ های مه پاش نیز وجود دارد و از نظر کاربرد هم به همین دلیل است که میتوان آنها را در یک محیط یکسان استفاده کرد و از آنها بهره برد. به طور کلی وجود پمپ در هر وسیله ای منجر به تولید فشار می شود. در این نوع از وسیله ها نیز مثل پمپ کارواش صنعتی و یا پمپ کارواش برتولینی و یا پمپ های مه پاش، پمپ ها فشار هایی را تولید می کنند تا فرایند تولید قطره های آب به راحتی و به درستی انجام شوند.

کاربرد مه پاش

پمپ مه پاش بسیار کاربردی است و به افرادی توصیه می شود که در فضاهایی مثل گل خانه ها و یا محل هایی که مربوط به نگهداری دام و طیور و یا محیط هایی که در آن ها پرورش قارچ فعالیت می کنند. از پمپ مه پاش برای آبیاری منظم استفاده می شود به ویژه در فصل های تابستان. چرا که در فصل تابستان معمولا هوا گرم است و فرایند بخار شدن به حداکثر میزان خود میرسد. این دستگاه می تواند به شما کمک کند تا زمان مناسب آبیاری را فراموش نکنید. برای این کار در این دستگاه های مه پاش نوعی تایمر در نظر گرفته شده است و شما می توانید این تایمر را برای مدت زمان های مشخصی تنظیم کرده و آن را تایید کنید . سپس با این کار آبیاری در هر چند دقیقه و یا هر چند ساعت و یا به طور کلی هر مدت زمانی که شما بخواهید تنظیم نمایید تا فرایند آبیاری را برای شما انجام دهد. این مورد معمولا برای زمان هایی کاربرد دارد که فرد نمی تواند برای آبیاری در هر مکان حضور داشته باشد. بنابراین این سیستم می تواند بهترین عملکرد را در ارتباط با این شرایط برای ما ارائه دهد. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید دستگاه حتما با ویژگی های آن آشنا شوید تا خریدی هوشمندانه تری داشته باشید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها