رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 546658

کواکبیان: اختصاص کارت رفاهی به جای پرداخت مستقیم یارانه را در برنامه دارم

ساعت 24-یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه رشد نقدینگی یکی از مشکلات کشور است، گفت: من برای حل این مشکل اختصاص کارت رفاهی به جای پرداخت مستقیم یارانه را در برنامه دارم.

مصطفی کواکبیان پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وظیفه شرعی خود دانستم که در این عرصه حاضر شوم و بر این باور هستم اگر کسی دیگری را بالاتر بداند و خود را عرصه کند، خیانت کرده است. حضور در انتخابات را وظیفه ملی خود دانستم تا باری از دوش ملت بردارم. حضور را وظیفه انقلابی خود دانستم تا از دستاورد انقلاب حراست کنم. حضور من در انتخابات هم یک تکلیف حزبی از سوی حزب مردم سالاری بود.

وی ادامه داد: سه مشکل اساسی در کشور می بینم و برای حل این سه مشکل برنامه دارم. مشکل اساسی مردم، مشکلات معیشتی و اقتصادی است. باورم این است که بزرگترین ضربه ای که خورده ایم، کاهش ارزش پول ملی است که برای حل این مشکل برنامه دارم و معتقدم باید با استقلال بانک مرکزی بیندیشیم تا بانک مرکزی تابع رئیس جمهور نباشد. رشد نقدینگی مشکل دیگری است که اختصاص کارت رفاهی به جای پرداخت مستقیم یارانه را در برنامه دارم. 15 برنامه تفصیلی اقتصادی دیگری هم دارم که بزودی رونمایی می شود.

دبیرکل حزب مردم سالاری با اشاره به اینکه مشکلات ساختاری و بن بست های قانونی وجود دارد، تصریح کرد: صادقانه به مردم بگوییم برخی مشکلات حاصل بن بست های ساختاری و موازی کاری است و برای حل این مشکل، جمهوریت سوم را مطرح کرده ام. رئیس جمهور به صورت مستقیم مسئول بازنگری در قانون اساسی نیست اما می تواند این مطالبه را نمایندگی کند.

کواکبیان در پایان گفت: باید مسائلی مثل داوطلبی زنان در انتخابات ریاست جمهوری، حضور نظامیان در انتخابات، جوان گرایی، شرایط اضطراری کشور، اختیارات رئیس جمهور، پاسخگویی نهادهای زیرمجموعه رهبری و ایجاد رادیو و تلویزیون خصوصی حل شود.


انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها