رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 546813

بعد از کش و قوس‌های فراوان؛امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم، حضوری شد

ساعت 24-مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: با مجوز ستاد کرونا از فردا (۲۷ اردیبهشت‌ماه) امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری آغاز می‌شود.

حسن مظفری با اشاره به امتحانات پایان ترم، اظهار کرد: امتحانات همه پایه‌های ابتدایی با نظر و ارزشیابی حاصل شده در طول سال توسط معلم و با نظارت مدیر به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. امتحانات پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم متوسطه اول و دوم نیز با نظر و ارزشیابی در طول سال توسط معلم و تحت نظارت مدیر به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در امتحانات پایه نهم ۱۴ هزار ۳۰۰ نفر شرکت خواهند کرد، ادامه داد: امتحانات این دانش‌آموزان در ۴۳۳ مدرسه با سئوالات هماهنگ استان و بر اساس مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش‌وپرورش و به شرط مجوز ستاد کرونا به صورت حضوری از ۲۷ اردیبهشت تا ۱۷ خردادماه در ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

مظفری تصریح کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم با حضور ۸۷۰۰ نفر در ۹۶ حوزه امتحانی با میانگین ۹۰ نفر بر اساس مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش‌وپرورش به شرط مجوز ستاد کرونا به صورت حضوری از ۲۷ اردیبهشت‌ماه تا ۲۴ خردادماه در ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: ارزشیابی دروس کارگاهی شاخه کاردانش و فنی و حرفه‌ای به صورت حضوری با مسئولیت و نظارت معلم در سطح مدارس به صورت داخلی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها