رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 547097

اخراج زوج بی رحم ایرانی از اروپا / کرجی ها خوشحال شدند

ساعت 24-زوج بی رحم از اروپا اخراج و پس از ورود به ایران بازداشت شدند.

زوج ایرانی که دست به کلاهبردار میلیاردی زده بودند بعد از ورود به کشور دستگیر شد . این زوج که در یک کشور اروپایی زندگی می کردند بعد از اخراج از اروپا به ایران بازگشتند.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که با جعل مدارک یک ساختمان مسکونی در شهر کرج اقدام به فروش آن کرده و سپس به خارج از کشور متواری شده بود، بلافاصله پس از بازگشت به کشور دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری ملکی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

کلاهبردار میلیاردی بعد از ورود به کشور دستگیر شد

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد در سال ۱۳۹۷ کلاهبرداران با اطلاع از عدم توانایی جسمی صاحب یک ملک مسکونی در منطقه جهانشهر، اقدام به جعل سند آن واحد مسکونی به نام یک فرد بی سواد کرده و با دادن مبلغی ناچیز او را به محل قرارداد آورده و در یک اقدام متقلبانه ملک را به مالباخته به مبلغ حدود ۴ میلیارد ریال به فروش رسانده و از کشور گریخته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه فردی که سند به نام وی خورده بود را در استان همدان شناسایی و با دریافت نیابت قضائی به آن جا اعزام شده و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد که کلاهبردار و جاعل اصلی با همدستی همسرش با دادن مبلغی ناچیز از او درخواست کرده‌اند تا سندی که اطلاعی از جعلی بودن آن نداشته را به نام وی کرده و سپس آن را در مشاور املاک به شخص مورد نظر بفروشند.

سرهنگ نادربیگی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی رد متهمان اصلی پرونده را در یکی از کشورهای اروپایی زده و در حین انجام اقدامات لازم برای جلب آنها از طریق پلیس بین الملل متوجه شدند که نامبردگان به دلیل پایان مهلت اقامتشان از آن کشور دیپورت شده و به کشور بازگشته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: بلافاصله با تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان مخفیگاه متهمان در استان مازندران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نامبردگان پس از سه سال دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شدند.

وی با اشاره به افزایش قیمت املاک در سال‌های اخیر یادآور شد: هم اکنون کارشناسان قیمت ملکی که در سال ۹۷ کلاهبرداران به مالباخته به فروش رسانده‌اند را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورده کرده‌اند.

سرهنگ نادربیگی در پایان از شهروندان خواست حتما در حین معامله املاک از اصالت مدارک آن مطمئن شده و سپس وجه آن را پرداخت کنند

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها