رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 547115

انتقاد شدید بوکسور المپیکی از اداره ورزش تهران: حتی تلفنی احوال ما را نمی پرسند/ سرشان حسابی شلوغ است

ساعت 24-بوکسور المپیکی کشورمان گفت: مگر تهران چند المپیکی دارد که حتی نمی‌توانند با یک تلفن جویای حال ورزشکارانشان شوند.

سیدشاهین موسوی با گلایه از اداره ورزش و جوانان استان تهران اظهار داشت: 14 ماه است که سهمیه شرکت در المپیک توکیو را کسب کرده‌ام ولی یک نفر هم از اداره ورزش استان سراغی از من نگرفته‌ است. حتی در این مدت نیز یک فردی که در ساختمان این اداره مشغول به کار است، با من تماس تلفنی هم نداشته که این موفقیت را به ورزشکار استانش تبریک بگوید. مگر می شود این قدر مسئولان اداره کل به موفقیت یک ورزشکار تهرانی بی تفاوت باشند؟ در این مدت احساس می‌کنم قصد دارند به ورزشکارشان بی محلی کنند و خودشان را به آن راه زده‌اند و ورزشکار تهرانی طرد شده است.

وی افزود: این در حالیست که المپیکی‌های دیگر استان‌ها، بیشتر از حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، حمایت اداره کل ورزش استان‌شان را دارند و با روحیه و انگیزه‌ای که به این ورزشکار در اردو داده می‌شود به بهترین شکل خود را آماده حضور در المپیک می‌کنند.

بوکسور المپیکی کشورمان تصریح کرد: اگر اداره کل ورزش تهران که هم اکنون خودمان را برای المپیک آماده می‌کنیم، ورزشکارانش را حمایت نکند، چه زمانی می‌خواهد ورزشکار خودش را تحت حمایت قرار دهد؟ این جای سوال دارد که چرا مسئولان هیچ کاری برای ورزشکاران تهرانی انجام نمی‌دهند. چه زمانی پس قرار است حمایت از ورزشکاران المپیکی انجام شود؟

وی ادامه داد: مثل اینکه مدیران و مسئولان ورزش تهران حسابی سرشان شلوغ است و به موضوعات مهمتر از شرایط المپیکی‌های رسیدگی می‌کنند! این بی‌توجهی نشان می‌دهد وقت کافی برای تلفن زدن هم ندارند. مگر تهران چند ورزشکار المپیکی دارد که زمانی برای تماس تلفنی هم ندارید؟

موسوی خاطرنشان کرد: مگر از این مدیران چه چیزی خواستیم؟ فقط یک جلسه بگذارند تا ورزشکاران حرف دل و خواسته‌هاش را بزنند و از کمبودها، مشکلات‌شان و آسیب‌های‌شان بگویند. مثل اینکه این مسئولان حمایت از ورزشکاران‌شان را یادشان رفته است.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها