رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 547122

مدیر امور استان‌های فدراسیون فوتبال:هیات‌های فوتبال تابع قوانین فدراسیون هستند/ ثبت قرارداد استقلالیها بررسی میشود

ساعت 24-رییس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال گفت: هیات‌های فوتبال در کشور باید تابع قوانین فدراسیون فوتبال باشند و اگر تخلفی توسط آنها صورت بگیرد برخورد قانونی خواهد شد.

ثبت قرارداد بازیکنان تیم‌های پایه و آکادمی باشگاه استقلال در موعد محرومیت نقل و انتقالاتی توسط هیات فوتبال استان تهران صورت گرفته است و البته این موضوع واکنش برخی از باشگاه‌ها در رده‌های پایه را در پی داشته است.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این زمینه با طهمورث حیدری رییس کمیته امور استان‌ها تماس گرفت که وی در خصوص این اتفاق اظهار داشت: این مورد در زمان حضور ما در فدراسیون فوتبال رخ نداده اما هیات‌های فوتبال در کشور باید تابع قوانین فدراسیون فوتبال باشند.

وی افزود: تمامی قوانین هیات‌ها زیر نظر فدراسیون فوتبال خواهد بود و اگر کسی دچار تخلف شود قطعا به آن رسیدگی خواهد شد. فدراسیون فوتبال زیر مجموعه فیفا و ای اف سی است و قوانین ما مثل قوانین آنها است.ما هم در این زمینه تعارف با کسی نداریم و حتی اگر برادر من هم دچار تخلف شود با آن برخورد خواهیم کرد.

رییس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: قطعا به موضوع ثبت قراردادهای صورت گرفته ورود کرده و در این زمینه اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها