رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 547133

سفر به شمال همچنان ممنوع است؛ ادامه محدودیت شبانه

ساعت 24-جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت تردد شبانه در تمام شهرهای کشور و ممنوعیت سفر به استان های شمالی خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های تردد در جاده های کشور اظهار داشت: بعد از پایان طرح تعطیلات عید فطر، در حال حاضر محدودیت تردد بر اساس رنگ بندی شهرها اجرا می‌شود.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در حال حاضر ۳ شهر قرمز و ۲۶۲ شهر نارنجی وجود دارند که محدودیت تردد در این شهرها اعمال می شود بدین ترتیب که خروج پلاک های بومی از این شهرها و ورود پلاک های غیر بومی به آنها ممنوع بوده و جریمه ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی را برای رانندگان متخلف در پی خواهد داشت.

سردار حسینی با تشریح وضعیت مناسب جاده های کشور از لحاظ جوی و ترافیکی تصریح کرد: محدودیت تردد شبانه فارغ از رنگ‌بندی‌ها از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح اجرا شده و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص چگونگی سفر به استانهای شمالی اعلام کرد: استان‌های شمالی از جمله مازندران، گیلان و گلستان به صورت استانی دیده شده و سفر به این استان‌ها ممنوع است.

سردار حسینی درباره اجرای طرح ترافیک در تهران گفت: طرح ترافیک در تهران از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا شده و از ساعت ۱۴ به بعد، یک بار امکان خروج خودروهایی که در طرح وجود دارند بدون اعمال جریمه داده می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها