رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 547165

مصطفوی: اتفاقات داربی تمام شد/ به نجابت خود افتخار میکنیم

ساعت24-مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تمام تمرکز تیمش، معطوف به بازی ذوب‌آهن در جام حذفی است.

صالح مصطفوی، مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن در رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: بازی بسیار مشکلی مقابل تیم ذوب‌آهن داریم. همان‌طور که گفتم، تیم ذوب‌آهن از نظر دفاعی تیم محکمی است و روی ضدحملات و ضربات ایستگاهی، تیم خطرناکی است. ما بازی مقابل گل‌گهر را آنالیز کردیم و بازی قبلی خود را مقابل این تیم بررسی کردیم. امیدوارم مثل ۲ بازی قبل، تیم ما بازی خوبی ارائه کند و نتیجه بازی به نفع ما رقم بخورد.

او درباره وضعیت شیخ دیاباته گفت: اینکه این بازیکن می‌خواهد جدا شود، من اطلاعی ندارم اما قرار است وضعیت مصدومیت این بازیکن بررسی شود تا مشخص شود می‌تواند به تیم کمک کند یا خیر.

مصطفوی درباره وضعیت دروازه‌بان‌های تیمش گفت: من از سید حسین حسینی تشکر می‌کنم چون در تمرینات همکاری لازم را داشتند و با این که بازی نکرده است، روحیه خود را حفظ کرده است و این نظر کادر فنی است که از او استفاده شود یا خیر.

مربی استقلال در پایان درباره حواشی مربوط به داربی ۹۵ پایتخت گفت: اتفاقات مربوط به داربی تمام شده است و ما همه تمرکز خود را برای بازی مقابل ذوب‌آهن گذاشتیم. ما به نجابت و اصالت خود افتخار می‌کنیم و راهی که ما از نظر اخلاقی می‌رویم، با دیگر تیم‌ها متفاوت بوده است. باشگاه استقلال ثابت کرده است این اصالت ذاتی است و ما روش خود را برای کار کردن داریم و به روش‌هایی که سایر تیم‌ها می‌گذارند احترام می‌گذاریم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها