رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 549276

جزئیات آتش گرفتن شناور ارتش ایران /تلاش ۲۰ ساعته بینتیجه ماند

ساعت 24- روابط عمومی منطقه دوم دریایی جاسک اعلام کرد:‌ به دلیل گسترش آتش در بخش‌های مختلف، عملیات نجات شناور پشتیبانی آموزشی خارک بی‌نتیجه ماند و این شناور در آب‌های محدوده جاسک آرام گرفت.

به دنبال وقوع حریق در یکی از شناورهای پشتیبانی آموزشی نیروی دریایی، همزمان با اقدامات برای مقابله و خاموش کردن حریق، کارکنان تحت آموزش پیاده و به ساحل منتقل شدند.

شناور پشتیبانی آموزشی نیروی دریایی که چند روز قبل عازم ماموریت دریانوردی آموزشی در آب‌های آزاد شده بود، ساعاتی قبل در حوالی بندر جاسک در یکی از سامانه‌ها دچار حریق شد که با حضور تیم کنترل صدمات ناو، ضمن مبارزه با حریق تمامی کارکنان تحت آموزش به سلامت از ناو پیاده و به ساحل منتقل شدند.

به دنبال گسترش حریق در شناور خارک و پس از انتقال کارکنان به ساحل، تلاش شناورها و دستگاه های کشوری و لشکری برای اطفاء حریق و نجات این شناور بی‌نتیجه ماند.

براساس اعلام روابط عمومی منطقه دوم دریایی جاسک، با وجود ۲۰ ساعت تلاش همه جانبه و استفاده از امکانات امداد دریایی، به دلیل گسترش آتش در بخش‌های مختلف، عملیات نجات شناور پشتیبانی آموزشی خارک بی‌نتیجه ماند و این شناور در آب‌های محدوده جاسک آرام گرفت.

شناور خارک در بیش از ۴ دهه عمر خدمتی خود در ماموریت های عملیاتی در حوزه های آموزشی به کار گرفته شده بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها