رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 549754

سیلوستر استالونه | زندگینامه سیلوستر استالونه | فیلم های سیلوستر استالونه

ساعت24-سیلوستر استالونه کیست؟ | سیلوستر استالونه بازیگر سرشناس آمریکایی - ایتالیایی که با بازی در فیلم های راکی و رمبو شهرت چهانی پیدا کرده است در این مطلب به مغرفی سیلوستر استالونه میپردازیم.

بیوگرافی سیلوستر استالونه
a href="https://en.wikipedia.org/wiki/Sylvester_Stallone">سیلوستر استالونه بازیگر ، کارگردان ، فیلمنامه نویس و تهیه کننده مشهور آمریکایی است. اول از همه ، استالونه با نقش های قهرمانان بی رحم در فیلم های اکشن مختلف شناخته می شود ، اما دگرگونی های دراماتیک و کمدی نیز دارد. برای بازی در فیلم های راکی ​​و کرید: میراث راکی ​​به ترتیب نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. فیلم های سیلوستر استالونه متشکل از فیلمهایی مانند "نریان ایتالیایی" ، "مسابقه مرگ 2000" ، "کبرا" ، "با تمام قدرت" ، "Jammer" ، "تانگو و کش" ، "اسکار" ، "توقف! یا مامان من شلیک می کند "،" کوهنورد سنگ "،" ویرانگر "،" متخصص "،" قاضی درد "،" قاتلان استخدام شده "،" مسابقه دهنده "،" بچه های جاسوسی 3: بازی بیش از حد "،" انتقام داونول "،" سامری " "... علاوه بر سریال راکی ​​است

بیوگرافی سیلوستر استالونه
سیلوستر استالونه

بیوگرافی سیلوستر استالونه

مایکل سیلوستر گاردنیزیو استالونه در 6 ژوئیه 1946 در نیویورک آمریکا متولد شد. پدرش آرایشگری ایتالیایی بود که به آمریکا مهاجرت کرد و مادر آمریکایی وی یک فعال اجتماعی ، منجم و نویسنده بود. در نوجوانی ، به دلیل رفتار بد و عدم تمایل به تحصیل ، سیلوستر از چندین مدرسه اخراج شد. پس از طلاق والدینش ، سیلوستر ، که با اندوه فراروان زندگی می کرد از دبیرستان فارغ التحصیل شد ، به چندین شغل مشغول بود سپس سیلوستر تصمیم می گیرد بازیگر شود و برای تحصیل به آکادمی هنرهای دراماتیک واقع در میامی می رود. پس از فارغ التحصیلی از آکادمی ، سیلوستر شروع به اجرا در تئاتر کرد ، از طریق تئاتر ، این بازیگربه دنیای صنعت فیلم راه یافت. با این حال ، در ابتدا نقش ها ی کوتاه در ژانرهای مختلف فیلم بازی کرد یکی از آنها "نریان ایتالیایی" (1970) بود. "نریان ایتالیایی" موفقیت چشمگیری کسب نکرد و به سیلوستر اجازه ورود به سینمای هالیوود را نداد.

فیلم های سیلوستر استالونه
فیلم سیلوستر استالونه

فیلم های سیلوستر استالونه

در اوایل دهه 70 ، این بازیگر به بازی در نقش های متوسط ​​ادامه داد. سیلوستر پس از تأمل در مورد آینده خود در صنعت فیلم ، تصمیم می گیرد فیلم نامه ای را درباره نوعی بوکسور ناشناخته بنویسد که سرنوشت او شباهت های زیادی با سرنوشت او دارد. سیلوستر فیلمنامه تمام شده را به یک استودیوی هالیوود را می فروشد ، قبلاً شرطی را به روسای محلی گذاشته بود که شخصاً نقش اصلی را بازی کند. به این ترتیب درام ورزشی و باورنکردنی راکی ​​(1976) متولد شد. متعاقباً ، استالونه ، که توانست موقعیت خود را به همه تحمیل کند ، لقب حیله گر (حیله گر) را دریافت می کند. علاوه بر این ، برای نقش راکی ​​بالبوا ، سیلوستر استالونه نامزد اسکار در گروه بهترین بازیگر مرد می شود. متأسفانه ، او نمی تواند "بت طلایی" را بدست آورد. موفقیت چشمگیر راکی ​​، استالونه را به یک فوق ستاره تبدیل می کند و در سال 1979 دنباله ای به همان اندازه موفقیت آمیز در تصویر محبوب جهان با این بازیگر منتشر شد. در سال 1982 ، سیلوستر در یک پروژه جدید - فیلم اکشن اکشن Rambo: First Blood - با استعداد می درخشد. در این فیلم اسلی نقش جان رمبو ، جانباز ناامید جنگ ویتنام را بازی کرد. استالونه دوباره با پیروزی روبرو شد.

فیلم های سیلوستر استالونه
سیلوستر استالونه در نقش رمبو

در دهه 80 ، استالونه همچنان به بازیگری فعال خود ادامه می دهد ، از جمله در فیلم های گیشه ای ، که البته در این میان دنباله های "راکی" (استالونه خودش مسئول کارگردانی و نوشتن فیلمنامه ها بود) و "رمبو" بود. از دیگر کارهای سیلوستر که در دهه 80 میلادی آمد ، فیلم اکشن وحشیانه پلیس کبرا (1986) ، فیلم اکشن تانگو و کش (1989) ، به کارگردانی آمریکایی-روسی آندره کنچالوفسکی کارگردان (آلبرت مگنولی کارگردان فیلمبرداری بدون برنامه را کارگردانی کرد). در اوایل دهه نود ، قسمت دیگری در مورد بوکسور راکی بالبوا ​​- "راکی 5" (1990) ، با هنرمندی سیلوستر منتشر شد ، در سال 1991 ، استالونه در کمدی "اسکار" ظاهر شد ، جایی که به او نقش مرد خانواده گانگستر آشفته آنجلو پروولون داده شد. علی رغم لحن مثبت فیلم و گرایش خانوادگی ، گیشه فروش آن بسیار ناامیدکننده بود. یک سال بعد ، کمدی دیگری با این بازیگر اکران شد - "وایسا! یا مادرم شلیک می کند. »اما او نیز نتوانست راهی برای قلب مخاطبان عظیم پیدا کند.

ماجراجویی اکشن "Rock Climber" و فیلم اکشن خارق العاده با عناصر کمدی "Destroyer". اسلی در فیلم Destroyer ، زمان اکران را با وسلی اسنایپس ، که در آن زمان کاملاً مشهور بود ، به اشتراک گذاشت.در سال 1994 ، استالونه فیلم "متخصص"و در سال 1995 ، اسلی نقش "قاضی درد" را در فیلم اکشن علمی تخیلی به همین نام بازی کرد. فیلم Judge Dredd براساس مجموعه مشهور کتابهای کمیک در ایالات متحده آمریکا ساخته شد و علی رغم مناظر گران قیمت ، کهکشانی از بازیگران مشهور و همچنین سبک بصری بی نظیر ، کمیک استریپ فروش زیادی کرد.

اوضاع بهتر شد وقتی سیلوستر به اصول اولیه بازگشت ، نوشتن ، کارگردانی و بازی در ادامه فیلم های راکی ​​و رمبو. سیلوستر با بازی در فیلم های Rocky Balboa (2006) و Rambo IV (2008) مجددا مشهور شد این فیلم ها از بسیاری جهات از نسخه های قبلی خود پیشی گرفتند. در سال 2010 ، فیلم دیگری از استالونه منتشر شد - "The Expendables" ، که وی نیز در آن نقش اصلی را بازی کرد. The Expendables یک فیلم اکشن با تعدادی از بازیگران مطرح این ژانر مانند آرنولد شوارتزنگر ، بروس ویلیس ، دلف لوندگرن ، جت لی ، جیسون استاتهام بود. این فیلم فروش بزرگی در گیشه داشت .در سالهای بعد ، استالونه در انبوهی از پروژه های قابل توجه بازی کرد ، از جمله: "انتقام از پایین سوراخ" (2013) ، "کرید: میراث راکی" (2015) ، "نگهبانان کهکشان". قسمت 2 "(2017) ،" کرید 2 "(2018) ،" رمبو: Last Blood »(2019) و ... در سال 2021 ، دو کمیک سینمایی با سیلوستر استالونه -" سامری "و" جوخه انتحاری: مأموریت آن را بیرون می آورند "منتشر می شود.

ازدواج های سیلوستر استالونه
همسر سیلوستر استالونه

ازدواج های سیلوستر استالونه

از سال 1974 تا 1985 ، استالونه با ساشا زاک بازیگر آمریکایی ازدواج کرد ، این زوج دارای دو پسر بودند. در سال 1985 ، اسلی با بریژیت نیلسن مدل و بازیگر دانمارکی ازدواج کرد. این زوج فقط دو سال بعد از هم طلاق گرفتند. در سال 1997 ، سیلوستر با مدل آمریکایی جنیفر فلاوین ازدواج کرد و این زوج صاحب سه دختر شدند. سیلوستر استالونه علی رغم موفقیت های عالی در صنعت فیلم سازی ، بارها و بارها نامزد دریافت جایزه ضد تمشک طلایی شد و بیش از یک بار برنده آن شد. استالونه برای خدماتش به سینما ستاره ای در پیاده روی مشاهیر هالیوود دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها