رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 550086

هدیه دادن گل به آقایان آری یا خیر؟

رپورتاژ تبلیغی / در انتخاب و خرید هدیه برای آقایان یکی از گزینه‌ها گل است، اما باتوجه به اینکه روحیه و احساسات آقایان متفاوت از خانم‌هاست، بعد از اینکه گل یک انتخاب مناسب برای هدیه به آقایان درنظر گرفته می‌شود، پشت سر آن این سوال نیز پیش می‌آید که آیا هدیه دادن گل به آقایان انتخاب درستی است؟

از همه مهم‌تر آیا او را به‌اندازه کافی خوشحال می‌کند؟ سوالاتی که احتمالا در ذهن شما نیز شکل گرفته و برای یافتن جواب آن‌ها مشغول خواندن این مطلب هستید. باید بگوییم اگر شما هم بین انتخاب یا انتخاب نکردن گل به‌عنوان هدیه برای آقایان مانده‌اید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

هدیه دادن گل به آقایان آری یا خیر؟

بالاخره هدیه دادن گل به آقایان مناسب است یا خیر؟

این تصور همیشه وجود داشته که گل‌ها انتخاب‌هایی مناسب برای هدیه دادن به خانم‌ها هستند؛ غافل از اینکه گل‌ها می‌توانند برای آقایان نیز هدیه‌ای جذاب و اتفاقا خاص باشند؛ به‌خصوص اگر از طرف عشق زندگی‌شان باشد. منتها مسئله‌ای که وجود دارد این است که کدام گل‌ها مناسب آقایان هستند یا به‌عبارت دیگر کدام یک از هدایا از جنس گل و گیاه می‌تواند مردان را خوشحال کند و چه مناسبت‌هایی را باید برای هدیه دادن گل به آقایان انتخاب کنید، چراکه شاید برخلاف خانم‌ها شاید برخی از آقایان خیلی با گل گرفتن بی‌بهانه خوشحال نشوند. در نتیجه بهتر است ضمن انتخاب گل مناسب مناسبتی درست برای هدیه دادن نیز انتخاب کنید تا همه چیز طبق خواسته شما و به بهترین شکل پیش برود. در نتیجه در ادامه به دو موضوع یاد شده بیشتر می‌پردازیم.

کدام گل‌ها برای مردان مناسب‌تر هستند؟

اگر به هر دلیل فرصت کافی برای ریز شدن در این موضوع که کدام گل‌ها برای مردان مناسب‌تر هستند را ندارید باید بگوییم که با توجه به سلیقه آقایان خرید گل رز جاودان یا هدیه کاکتوس می‌تواند مرد مورد علاقه شما بسیار خوشحال کند. بنابراین در ساده‌ترین حالت می‌توانید هدایای یاد شده را انتخاب کرده و برای خرید آن‌ها سراغ گلفروشی محل زندگی خود بروید و اگر در تهران زندگی می‌کنید، به فروشگاه‌های معتبر فروش آنلاین گل و گیاه تهران مثل گُل‌سِتان سر زده و سفارش خود را آنلاین درب منزل تحویل گرفته یا با کارت پستال و متن دلخواهتان مستقیما به محل کار آقای زندگی‌تان بفرستید.

اما اگر می‌خواهید کمی حوصله به‌خرج داده و بیشتر در این باره بدانید، باید بگوییم که مردان برخلاف زنان رنگ‌های تیره‌تر را می‌پسندند و این رنگ‌ها را به رنگ‌های روشن ترجیح می‌دهند. در نتیجه هنگام خرید گل هدیه برای آقایان، از گل‌هایی با رنگ‌های صورتی و رنگ روشن استفاده نکنید و برای تزیینات دسته گل یا باکس گلی که خریداری کرده‌اید نیز، از رنگ‌های تیره استفاده کنید؛ زیرا رنگ‌های تیره گل هدیه شما را شیک‌تر و مردانه‌تر می‌کند. در مورد گل‌هایی که برای هدیه دادن در قالب دسته، سبد یا باکس گل می‌توانید انتخاب کنید، گل‌های قرمز مثل رز یا آنتوریوم انتخاب‌های مناسبی هستند. علاوه‌براین گل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم نیز انتخاب‌هایی مناسب به‌شمار می‌روند.

هدیه دادن گل به آقایان آری یا خیر؟

گل ارکیده

ارکیده یکی از گل‌های لوکس و هدیه‌ای خاص و موردپسند آقایان است. اگر تمایل دارید که مرد زندگی شما در محیط کارش آرامش داشته باشد، این گل را به محل کار او بفرستید، چرا که در طرح‌ و نقش این گل آرامش خاصی دیده می‌شود. دانشمندان نیز طبق تحقیقاتی که انجام دادند، دریافتند که داشتن ارکیده در محل کار باعث افزایش تمرکز و بهره‌وری خواهد شد. در نتیجه گل ارکیده می‌تواند یک هدیه عالی برای تمامی افراد به‌خصوص افراد شاغل باشد.

گل لاله

گل لاله به دلیل زیبایی، شکل خاص و برگ‌های سبزی که دارد یک هدیه مناسب برای آقایان خواهد بود. لاله نمادی از عشق عمیق است و می‌تواند برای فردی که او را عاشقانه دوست دارید یک هدیه ناب باشد. گل لاله به‌دلیل اینکه در اوایل فصل بهار شکوفا می‌شود می‌تواند نمادی از تولد و شروعی دوباره نیز باشد، درنتیجه در زمان شروع یک کار جدید عالی‌ترین هدیه برای آقایان خواهد بود. در انتخاب گل لاله درنظر داشته باشید که معمولا آقایان لاله‌هایی به رنگ بنفش، قرمز و زرد را می‌پسندند.

هدیه دادن گل به آقایان آری یا خیر؟

گل لیلیوم

اگر به‌دنبال گل مورد علاقه مرد زندگیتان هستید و هنوز گلی پیدا نکردید گل لیلیوم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این گل یک ایده خوب برای هدیه دادن به فردی است که که اورا عاشقانه دوست دارید. این گل دارای رنگ‌های زیبا و متنوعی است و باید حسابی مراقب آن بود، به‌طوری‌که لیلیوم نیازمند محیطی دارای سایه و حداقل یکبار آبدهی در طول هفته است. جالب است بدانید لیلیوم جزء گل‌های تصفیه‌کننده هوا به‌شمار رفته و می‌تواند در تصفیه هوای محیط نیز موثر واقع شود.

گل داوودی قرمز

داوودی قرمز به دلیل ظاهر نوستالژی و زیبایی که دارد، می‌تواند مردان را به خود جذب کند. اگر قصد خرید این گل زیبا برای مرد زندگی‌تان را دارید، توجه داشته باشید که این گل برای افراد حساس مناسب نیست؛ چراکه قسمت‌های بالایی این گل سمی بوده و موجب ایجاد خارش و التهاب موضعی می‌شود. گل داوودی علاوه‌بر رنگ قرمز در رنگ‌های زرد و نارنجی نیز موجود بوده و طرفداران خاص خود را داراست.

بهترین مناسبت ها برای هدیه دادن گل به آقایان

به‌طورکلی سالگرد ازدواج، موقع دستیابی آقایان به موفقیت، تولدشان، ارتقاء شغلی، روز پدر و تبریک سال نو جز بهترین مناسبت‌ها برای تقدیم کردن گل به آقایان به‌شمار می‌روند. درنتیجه اگر می‌خواهید آقایان را حسابی خوشحال کنید، درچنین موقعیت‌هایی به آن‌ها گل هدیه بدهید. برای هدیه دادن گل به آقایان پیشنهاد می‌کنیم، گل هدیه خود را همراه یک یادداشت عاشقانه به دفتر کار او فرستاده یا با یک برنامه شاد در خانه مثلا یک جشن دونفره او را غافلگیر و گل را به او تقدیم کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها