رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 550135

سرمایه‌گذاری در سرزمین رمزارزها با خانه سرمایه؛ راه درست را بشناسید

رپورتاژ تبلیغی / سرمایه‌گذاری‌کردن شرط اول و آخر ثروت‌مندشدن است. میلیاردها دلار هم که داشته باشید، تنها زمانی می‌توانید ادعا کنید در مسیر رویایی ثروت قرار گرفته‌اید که آن مبلغ را در جهتی مثبت سرمایه‌گذاری کنید. اما شاید مانند بسیاری از آدم‌های معمولی فکر می‌کنید که دنیای سرمایه‌گذاری سخت و پیچیده است و راه ورودش به رویتان بسته.

حق هم دارید که چنین تفکز اشتباهی داشته باشید. چرا؟ چون احیانا یاد نگرفته‌اید که شناخت مسیرهای مبهم و کمتر طی‌شده راه ترسیدن از آنها را می‌بندد. در مسیر ورود به دنیای سرمایه‌گذاری باید به سراغ کاربلدها بروید و از آنها راه و چاه را یاد بگیرید و البته دریابید که زمینه‌های سرمایه‌گذاری مناسب و متناسب با هر دوره زمانی چیست.

شناخت ارزهای دیجیتال؛ در دنیای سرمایه‌گذاری منعطف باشید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در ابتدای ورود به دنیای سرمایه‌گذاری یاد بگیرید، اصل انعطاف است. منظور چیست؟ یعنی باید بدانید که هر زمان و دوره، چه زمینه‌هایی مستعد شکوفایی بیشتر هستند و به آنها وارد شوید. برای نمونه، این روزها همه درباره ارزهای دیجیتال صحبت می‌کنند. رمزارزها یا به قول فرنگی‌ها، کریپتوکارنسی‌ها نقل بیشتر محافل شده و همه دوست دارند که وارد سرزمین پرسودشان شوند.

اینجا اصل انعطاف به کمکتان می‌آید و باید به خودتان بگویید، حالا که رشد و رونق به یکی از جذاب‌ترین عرصه‌های اقتصادی و مالی رو کرده است، باید سهمی برای خود از آن به‌دست بیاورم. اما چرا ارزهای دیجیتالی مستعد رشد شده‌اند و دقیقا چه چیزی درباره‌شان این‌قدر جذاب است که پای چهره‌هایی مانند کارآفرین و ثروتمند بزرگ دنیا یعنی ایلان ماسک را هم‌به خود باز کرده‌اند؟ با ما همراه باشید تا بیشتر بدانید.

دلایل جذابیت ارزهای دیجیتال؛ دنیای بی‌حدومرزی از فرصت

رمزارزها را احتمالا را با معروف‌ترینشان یعنی بیت‌کوین می‌شناسید، اما شاید ندانید که چرا این‌قدر معروف شده‌اند و البته سودآور. واقعیت این است که رمزارزها دنیای بی‌حدومرزی از فرصت‌ها هستند. چرا و چگونه؟ رمزارزها یا کریپتوهایی مانند اتریوم و بیت‌کوین در بستر شبکه‌هایی غیرمتمرکز تولید می‌شوند و فعالیت می‌کنند. منظور از غیرمتمرکز چیست؟ یعنی هیچ ناظری مانند دولت‌ها یا بانک‌های مرکزی و حتی موسسات مالی روی کارشان نظارت نمی‌کنند و دست همه از دخل و تصرف در آنها کوتاه است.

شاید فکر کنید که چنین روندی خطرناک و عجیب است اما این‌طور نیست. چرا؟ به دلیل اینکه پروتکل‌های قدرتمندی از این شبکه‌ها پشتیبانی می‌کند که امنیت‌شان را به‌شدت تامین می‌نماید. اگر بخواهیم دقیق‌تر شرح بدهیم، در شبکه‌ بلاک‌چین که بیت‌کوین در بستر آن تولید و تبادل می‌شود، هر کاربر حکم یک حلقه از زنجیری را دارد که به رایانه کاربران دیگر متصل است و شبکه را با هم می‌سازند. هریک از این زنجیره‌ها نسخه‌ای از بلاک‌چین را در خو ذخیره دارند و از تمام جزئیات و عملیات آن باخبر می‌شوند.

حتی امور و عملیات مختلف این شبکه تنها در صورت توافق جمعی کاربران تایید می‌شوند و به نتیجه می‌رسند. پس از نظر امنیت، همه‌چیز بر وفق مراد کاربران است و خطری هیچ‌کس را تهدید نمی‌کند. نبود ناظران مرکزی مانند بانک‌ها و دولت‌ها هم نمی‌تواند محدودیتی به عملیات و تراکنش‌ها وارد کند. پس با دنیای وسیعی از فرصت‌هایی روبه‌رو هستید که سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند به‌شدت سودآور، نوین و بی‌حدومرز باشد.

مسیر ورود به دنیای رمزارزها؛ شناخت آگاهانه در مسیر سودسازی

برای شروع سرمایه‌گذاری نترسید. آگاه باشید و با مطالعه و یادگیری، جای پایتان را در جاده سفت و محکم کنید. در این‌صورت، جای نگرانی وجود نخواهد داشت. در درجه نخست، باید ارزهای دیجیتالی مختلف را به‌خوبی بشناسید و اوضاعشان را رصد کنید. لازم است که بدانید، شیوه خریدوفروش آنها چیست و در بازارها و صرافی‌های مجازی معروفی مانند صرافی بایننس در خارج از ایران و صرافی‌هایی مانند تبدیل در داخل ایران به فروش می‌رسند. شیوه ساخت کیف پول دیجیتال و تبادل رمزارزها را هم که یاد بگیرید، دیگر بیشتر مسیر را رفته‌اید و می‌توانید به‌سادگی مدیریت سرمایه‌گذاری خود در دنیای کریپتوکارنسی‌ها را به‌دست بگیرید. اما آشنایی دقیق با همه این مواردی که گفته شد از کجا به شما ارائه می‌شود؟

راه ورود به سرزمین رمزارزها؛ پیداکردنِ در ورودی

دنیای رمزارزها دنیای سرمایه‌گذاریِ سودآورِ این‌روزهاست. البته برای کسانی که راه را از چاه تشخیص می‌دهند و آموزش کافی دیده‌اند. بدیهی است که بدون آگاهی در هر زمینه سرمایه‌گذاری نتیجه‌ای جز شکست انتظارتان را نمی‌کشد. اما خوشبختانه دوره‌هایی وجود دارد که راه ورود به دنیای رمزارزها را ساده می‌کند و پیچ‌وخم‌های مسیر را به شما نشان می‌دهد. انواع دوره آموزش ارز دیجیتال وجود دارد. اما کدام‌ موارد شما را به نتیجه می‌رسانند؟

خانه سرمایه؛ دوره نخبگان و آموزش صفر تا صد ارزهای دیجیتالی

در میان عناوین مختلف و دوره‌های گوناگونی که خود را مدعی آموزش رمزارزها می‌دانند، به‌سراغ موارد باتجربه و خوش‌نامی بروید که امتحانشان را در آموزش پس داده‌اند. موسسه خانه سرمایه که دست توانمندی در برگزاری دوره‌های آموزشی مالی در زمینه بورس و... داشته و دارد، پشتیبانی قوی و حامی یاددهنده‌ای است که می‌تواند دستتان را در ورود به زمینه‌ای نو و متنوع از سرمایه‌گذاری بگیرد. در دوره ارز دیجیتال نخبگان از صفر تا صد ارزهای دیجیتالی و تمام مباحث مرتبط با آنها را یاد خواهید گرفت. خانه سرمایه‌ای‌ها که دوره موفق نخبگان را سال‌ها برای بورس اجرا و برگزار کرده‌اند، این‌بار در زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارزها در کنار مخاطبان پرتعداد خود ایستاده‌اند. اما چرا باید به آنها اعتماد کرد؟ کماکان با ما همراه باشید تا برایتان بگوییم.

دلیل انتخاب دوره نخبگان؛ اعتماد به بزرگان باتجربه

خانه سرمایه موسسه‌ای حرفه‌ای است. اساتید و مدیریت این مجموعه دنیای اقتصاد و سرمایه‌گذاری را به‌طور تمام‌وکمال می‌شناسند. برای همین هم هست که از برگزاری دوره‌های آموزش بورس تا رمزارزها و... موفق ظاهر می‌شوند. در این مجموعه، خبری از بازارگرمی‌های متداول نیست و همیشه همان اصل انعطاف‌پذیری که در ابتدای نوشته گفته شد از سوی اساتید و بزرگانش به دانشجویان تاکید می‌شود. خانه سرمایه‌ای‌ها با بهره‌گیری از اساتید خبره، در نظرگرفتن شرایط نوین و آسان آموزش و ارائه مدارک معتبر، دانش‌آموختگان خود را به سمت دریافت بهترین نتیجه‌ها همراهی می‌کنند. دوره نخبگانِ این موسسه در حوزه ارزهای دیجیتالی هم به شکل آنلاین است و امکان دریافت مدرک بین‌المللی فنی‌حرفه‌ای را هم برای دانش‌آموختگان مقدور می‌کند. این موسسه با معرفی افراد به سازمان فنی‌وحرفه‌ای، امکان دریافت این مدرک را برایشان مهیا می‌سازد؛‌ مدرکی که از سوی سازمان جهانی کار هم اعتبار دارد و می‌تواند رزومه حرفه‌ای هر شخص را رنگین و تکمیل کند.

در آخر

تلفیق انتخاب‌های درست است که از شما فردی موفق و ثروتمند می‌سازد. برای سرمایه‌گذاری هم انتخاب‌های درستی داشته باشید. به دنیای رمزارزها پای بگذارید و با یادگیری و آموزش در مسیر درست از اشتباه‌کردن خود را دور کنید. نتایج درخشان و ثروت در انتظار شماست. موفق باشید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها