رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 550201

استیون سیگال | زندگینامه استیون سیگال | فیلم های استیون سیگال

ساعت24- استیون سیگال کیست؟ | استیون سیگال یکی از بزرگترین اساتید هنرهای رزمی است که به عنوان یک بازیگر توانا نیز شهرت بسیاری پیدا کرده است در این مطلب به معرفی او می پردازیم.

بازی استیون سیگال
a href="https://www.imdb.com/name/nm0000219/">استیون سیگال یک بازیگر آمریکایی است ، عمدتا در فیلم های اکشن بازی می کند ، جایی که او هنرهای رزمی را به نمایش می گذارد (استیون استاد آیکیدو ، کندو ، کاراته و جودو است). بیشتر برای فیلم های "تحت محاصره" ، "سایه یاکوزا" ، "ضربه فانی" شناخته شده است. سگال همچنین تهیه کننده فیلم است و صحنه های اکشن را خودش کارگردانی می کند.

بیوگرافی استیون سیگال
استیون سیگال

بیوگرافی استیون سیگال

استفان فردریک سگال در 10 آوریل 1952 در میشیگان به دنیا آمد. به گفته این بازیگر ، پدربزرگ پدری وی یا مغول بود یا کالمیک از روسیه. پدر استفان به عنوان معلم ریاضی مدرسه و مادرش به عنوان مدیر بیمارستان کار می کردند. از کودکی به کلاسهای کاراته رفت و به ورزشهای رزمی علاقه مند شد. وی در سن 15 سالگی با استاد آیکیدو شیان کیشی ایساکی که در نزدیکی لس آنجلس کار می کرد آشنا شد. او سیگال را به عنوان یک شاگرد گرفت و خیلی زود نوجوان در بین دانش آموزانش بهترین شد. دو سال بعد ، سیگال 17 ساله برای تکمیل هنر خود راهی ژاپن شد. در سرزمین طلوع خورشید ، او با یک زن ژاپنی میاکو فوجیتانی آشنا شد ، که همسر او شد و یک پسر و یک دختر برای او به دنیا آورد. در طول زندگی خود در ژاپن ، استیون موفق شد صنعتگران محلی را با توانایی های خود تحت تأثیر قرار دهد. در نتیجه ، سگال 7مین آیکیدو آیکیکا را دریافت کرد و باشگاه تمرینی خود را افتتاح کرد. حالا خودش چیزی داشت که به دیگران بیاموزد.

فیلم های استیون سیگال
فیلم های استیون سیگال

فیلم های استیون سیگال

استفان با دوست نزدیک بروس لی ، جیمز کابورن آشنا شد. این دوستی پس از انتقال سیگال به آمریکا نقش تعیین کننده ای داشت. استفان در هالیوود اقامت گزید و در جیمز در نمایش های مختلف شروع به حضور کرد. مهارت او مورد توجه قرار گرفته است. او شروع به دریافت دعوت نامه ها برای حضور در فیلم های اکشن مختلف کرد ، بنابراین ، استیون سیگال اولین نقش های خود را گرفت - در مجموعه های تلویزیونی "Vaughan" ، "Biography". هالیوود به عنوان مرحله جدیدی از رشد خود بازیگر شناخته شد ، این در خانواده منعکس شد. سیگال از همسرش جدا شد و با یک مدل و کلی لبروک ازدواج کرد. تقریباً در همان زمان ، مایک اوویتس ، صاحب آژانس انتخابی معتبر بازیگران در هالیوود ، شاگرد شخصی سیگال شد و به ورزش های رزمی علاقه مند شد. مایک تحت تأثیر معلم خود سگیال قرار گرفت.در سال 1987 ، اوویتس برای مدیریت استودیوی تأثیرگذار فیلم برادران وارنر یک نمایش آیکیدو ترتیب داد. طی یک صحنه تماشایی 10 دقیقه ای تاتامی ، سیگال هر آنچه در توان داشت را نشان داد. در همین 10 دقیقه بود که هنر بازیگری او شناخته شد. تهیه کنندگان متحیر شدند و تصمیم گرفتند استیون سیگال را برای فیلم هایشان دعوت کنند. بنابراین ، در سال 1988 ، استفان 36 ساله در اولین نقش اصلی خود در فیلم اکشن Above the Law اندرو دیویس ظاهر شد. فیلم پیروزی عدالت با صحنه های جنگی زیبا با موفقیت در گیشه فروش رفت . و سیگال همچنان از پله های هالیوود بالا می رفت. در سال 1990 با همسرش در فیلم اکشن "بر خلاف مرگ" بازی کرد. به دنبال آن "علامت گذاری شده برای مرگ" ، "به نام عدالت" و فیلم های اکشن دیگر انجام شد. تقریباً بلافاصله ، سیگال شروع به تولید فیلم کرد. در سال 1992 ، یکی از بهترین فیلم ها با سیگال منتشر شد - "تحت محاصره"

 استیون سیگال کنار پوتین
استیون سیگال کنار پوتین

در سال 1994 ، ازدواج با کلی ، که به سیگال 3 فرزند داد ، از هم پاشید ، زیرا این بازیگر با پرستار 16 ساله فرزندانشان ، آریسا ولف رابطه داشت. در همان سال ، وی با ترک کارگردان سابق از پروژه ، در نقش اصلی - "در خطر مرگ" ، کارگردان فیلم شد. در اینفیلم ، او از عشق جدید خود آریسا فیلمبرداری کرده است. این فیلم در گیشه شکست خورد و جایزه ضد تمشک طلایی را دریافت کرد. آریسا به سیگال دو فرزند دیگر داد. از سال 1998 ، این بازیگر به مدت سه سال در آیین بودا فرو رفت و کار خود را در هالیوود قطع کرد. در سال 2000 معلوم شد که مافیا در تلاش برای سیاه نمایی این بازیگر است . در سال 2002 ، این بازیگر به سینما بازگشت.

اکنون این بازیگر 60 ساله به بازی در هالیوود ادامه می دهد ، او هفت فرزند دارد.

 استیون سیگال  در حال گیتار زدن
استیون سیگال در نوازندگی

آثار استیون سیگان

2017فروشنده چینی

2016قرارداد قتل

2016با تهدید اسلحه

2016تیرانداز از خفا: جوخه ویژه

2016کد افتخار

2016سلاح کامل

2015رابط آسیایی

2014بازی دوتایی

2012حداکثر مدت

2010ماچیت

2010متولد پیروزی

2009انسان خطرناک

2009روسلان

2009نگهدارنده

2009استیون سیگال: قانون شناس

2008پیاز نیوز

2008ضربت مهلک

2005محدود کردن عمق

2002نه زنده و نه مرده

2001ساعت سازی

2001از طریق زخم

1997آتش از جهان زیرین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها