رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 550216

ادعای محسن رضایی درباره رابطه اش با رهبر انقلاب

ساعت24- یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: رابطه خوبی که بین من و مقام معظم رهبری وجود دارد، دست من را برای خدمت بازتر می‌کند که با رهنمودهای ایشان، سیاست‌های کلی ابلاغی ایشان را اجرا کنم و تحولی اساسی را از بالا تا پایین با دست شما پیاده کنم.

محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری روز چهارشنبه ۱۹خرداد ۱۴۰۰در گردهمایی اقوام ایرانی گفت: سال ۱۴۰۰ سال گشایش امور خواهد بود و غم و غصه ها کنار خواهد رفت و آغاز دوران جدیدی را برای شکوفایی ملت ایران در میدان اقتصاد و صعنت و کشاورزی، فرهنگ و برادری و دوستی شروع خواهیم کرد. این آغاز برای وحدت و برادری و دوستی همه اقوام سربلند ایرانی است. من از عزیزانی که در اینجا جمع شده اند تشکر می کنم.

وی افزود: من دولتم را با کمک همه اقوام ایرانی شکل خواهم داد. هیچ قوم و استانی در دولت من، بدون نماینده نخواهد بود. از برادران اهل سنت، اعراب، ترک ها، بلوچ ها، کردها و همه استان ها وزیر و معاون وزیر خواهیم داشت. ما انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را با هم و در کنار هم برپا کردیم و در دفاع مقدس کنار هم بودیم. نمی شود که ۲۵استان در اداره کشور نقش نداشته باشند. دو جناح سیاسی که با هم دعوا دارند و بقیه آحاد ملت را از قطار انقلاب پیاده کرده اند.

رضایی گفت: دولت ما قطار انقلاب را بزرگ خواهد کرد و صندلی برای سوار شدن ایرانیان خارج از کشور هم در نظر خواهد گرفت. پنجاه درصد جامعه ما را بانوان تشکیل می دهند و باید فعال شوند. جوانان ما الان بیکار و کارخانجات ایرانی تعطیل هستند. اقوام ایرانی و اقلیت ها را به عنوان فرصت و کلید طلایی پیشرفت باید دید و نه تهدید. اقوام ایرانی، کشور را تا کنون حفظ کرده اند. اکثر مرزهای ما را در طول تاریخ برادران اهل سنت حفظ کرده اند و دشمن را متوقف کرده اند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به پرچم مقدس ایران بر روی قلب خود گفت: این پرچم بر روی سینه من، نشان می دهد که دولت جدیدی برای بالا آمدن نقشه و برافراشته شدن پرچم ایران تشکیل می شود و بازی جناحی را کنار می گذاریم و از شایستگان همه جناح ها استفاده می کنیم. ما به کسی سهم نمی دهیم، ما حق آنها را می دهیم. ما حق اقوام، جوانان، بانوان، اهل سنت و شیعیان استان های دیگر را بدون منت و با تکریم می دهیم.

وی افزود: من دست همه اقوام ایرانی را می بوسم و به این بوسه افتخار می کنم. واقعا به اقوام ایرانی عشق می ورزم. به زابل مظلوم که از خشک شدن هامون صدمه دیده است، به بندری ها، به بوشهری ها عشق می ورزم. به برادران عزیز عربم که جانانه در مقابل صدام ایستادند و علی هاشمی ها را تقدیم کردند. کمتر کسی علی هاشمی را می شناسد، عرب با غیرتی که در سوسنگرد و حمیدیه در مقابل صدام ایستاد. از اولین کسانی که مقاومت کردند، برادران عرب ما بودند. کردهای ایلامی، کرمانشاهی، کردستانی ها، سنندج و مریوان، مهاباد ما عزیز ما، خوی و ارومیه ، تبریز و مراغه و اردبیل عزیز، گیلان و مازنداران و گلستان، خراسان شمالی و جنوبی، مشهد عزیزما، اصفهان و یزد و همه و همه بی نظیرند. همه مردم ایران سرمایه بی نظیر و عظیمی را به نام اقوام ایرانی تشکیل داده اند.

رضایی گفت: امثال حاج قاسم سلیمانی در میان جوانان گمنام و ناشناخته ایرانی زیاد است و از میان اقوام ایرانی چنین اسطوره هایی بر می خیزند و پرچم ایران را با عزت بر قله های دنیا نصب خواهند کرد. مهم این است که حق را به حق دار بدهیم و به این مشکلات پایان بدهیم.

وی افزود: سالانه پنجاه میلیارد دلار از یارانه های پنهانی که از جیب این ملت به جیب مفت خورها می رود. دیشب در مناظره گفتم که با حرف مفت نمی توان کشور را اداره کرد، بر این اساس است که نمی توان کشور را با این وضع اداره کرد. کدام خانواده ایرانی می داند فردا قیمت مسکن و گوشت و حمل و نقل چقدر می شود؟ بورس چه می شود؟

رضایی گفت: رابطه خوبی که بین من و مقام معظم رهبری وجود دارد، دست من را برای خدمت بازتر می کند که با رهنمودهای ایشان، سیاست های کلی ابلاغی ایشان را اجرا کنم و تحولی اساسی را از بالا تا پایین با دست شما پیاده کنم. سربازان ما در ساحل مدیترانه دارند از صلح وامنیت پاسداری می کنند و شایسته نیست که خانواده‌هاشان نگران وضع معیشت باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها