رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 550243

شرمن: پیشرفت‌های بسیار زیادی در وین اتفاق افتاد

ساعت24- «وندی شرمن»، معاون وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: «پیشرفت‌های بسیار زیادی» در گفت‌وگوهای هسته‌ای برجام اتفاق افتاده اما تا زمانی که بر سر آخرین جزئیات توافق حاصل نشود نمی‌توان اطمینان داشت توافق حاصل شده است. وندی شرمن علاوه بر این گفته مذاکرات در خصوص این توافق طی روزهای آینده از سر گرفته خواهد شد. او همچنین تصریح کرده انتخابات ریاست‌جمهوری ایران این گفت‌وگوها را پیچیده می‌کند.

«وندی شرمن»، معاون وزیر خارجه آمریکا امروز چهارشنبه خوش‌بینی محتاطانه‌ای درباره احتمال به ثمر رسیدن مذاکرات برجام ابراز کرد.

این مقام آمریکایی تصریح کرد «پیشرفت‌های بسیار زیادی» در گفت‌وگوهای هسته‌ای برجام اتفاق افتاده اما تا زمانی که بر سر آخرین جزئیات توافق حاصل نشود نمی‌توان اطمینان داشت توافق حاصل شده است.

وندی شرمن علاوه بر این گفته مذاکرات در خصوص این توافق طی روزهای آینده از سر گرفته خواهد شد. او همچنین تصریح کرده انتخابات ریاست‌جمهوری ایران این گفت‌وگوها را پیچیده می‌کند.

اظهارات معاون وزیر خارجه آمریکا جدیدترین ارزیابی ارائه‌شده از مذاکراتی است که از چند ماه پیش در شهر وین با هدف بازگرداندن همه طرف‌ها به اجرای کامل برجام آغاز شده است.

ساعاتی قبل‌تر، مقام‌های روسیه ارزیابی‌های خوش‌بینانه‌ای درباره احتمال حصول توافق ارائه کردند. «سرگئی ریابکوف»، معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه مسائل مهم باقی‌مانده در این گفت‌وگوها اندک هستند گفت: «دیگر هیچ مانع لاینحل در این گفت‌وگوها وجود ندارد.»

منبع: انتخاب

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها