رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 550264

پیامی عقلانی که فرهاد مجیدی به استقلالیها داد

ساعت 24-سرمربی تیم فوتبال استقلال از هواداران این تیم خواست تا دست به تجمع نزنند.

فرهاد مجیدی طی روزهای اخیر دو مطلب مهم را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت. او ابتدا در متنی از مشکلات و کارشکنی های مدیریتی در مورد استقلال گفت و سپس خواسته خود را خطاب به هواداران مطرح کرد که بابت این مشکلات، دست به تجمع نزنند چرا که قرار است مشکلات باشگاه به زودی حل بشود.

هر دو کار فرهاد مجیدی، اقدامات مثبتی به حساب می آمد چرا که او در ابتدا صادقانه و بی واسطه مطالب را به هواداران منتقل کرد و در درجه دوم، از آن ها خواست تا اجازه بدهند مشکلات در فضا و محیطی آرام حل بشود. فرهاد مجیدی قطعا از دلسوزان استقلال است و در حال حاضر، فارغ از سابقه اش و با توجه به جایگاه فعلی اش تمام تلاشش را خواهد کرد تا این مسائل و مشکلات را حل کند و احتمالا مدیریت هم چاره ای جز همراهی با خواسته های فرهاد ندارد چرا که در غیر این صورت باید پاسخگوی افکار عمومی باشد.

درخواست مجیدی از هواداران استقلال از جهت حفظ آرامش و تلاش برای حل کردن مشکلات از طریق گفت و گو ارزشمند است اما شرط آن قطعا این است که مسئولان هم صدای اعتراض استقلالی ها به وضعیت فعلی را بشنوند و برای حل مشکلات اقدام کنند.مشکلاتی که اگر حل نشوند مشخص نیست چه واکنشی را از سوی سرمربی یا هواداران استقلال به دنبال خواهد داشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها