رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 550496

محدودیت‌های کرونایی سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد؟

ساعت24- جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه اعمال محدودیت‌های سفر به شهرهای نارنجی و قرمز خبر داد و گفت: محدودیت تردد شبانه فارغ از رنگ بندی در تمام شهرها اعمال می‌شود.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر تردد عادی و روان خودروها در جاده‌های کشور در جریان است.

سردار حسینی اعلام کرد: ممنوعیت سفر به استان‌های شمالی کشور اعم از گلستان، گیلان و مازندران فارغ از رنگبندی کرونایی اعمال می شود.

وی تصریح کرد: ممنوعیت خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیر بومی به این دسته از شهرها اعمال شده و متخلفان جریمه یک میلیون تومانی تردد به شهر قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی سفر به شهر نارنجی را دریافت خواهند کرد.

جانشین پلیس راهور ناجا اعلام کرد: مأموران پلیس راه و راهور ناجا در سطح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور حضور دارند و علاوه بر مدیریت ترافیک نسبت به اعمال قانون رانندگانی که اقدام به سفر غیر مجاز کنند اقدام خواهند کرد.

وی گفت: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح فارغ از رنگ بندی در تمام شهرهای کشور اجرا شده و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص عملکرد پلیس راهور در مواجهه با ترافیک احتمالی بعد از ظهر جمعه خاطرنشان کرد: پلیس راهور برنامه‌ای برای یک طرفه کردن جاده ها ندارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها