رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 550507

آغاز شمارش معکوس برای برکناری بی بی/نتانیاهو کجا میرود؟

ساعت24-رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در صورت موافقت کنست با دولت جدید این رژیم، خانواده نتانیاهو فورا مقر اقامت نخست وزیر در بالفور قدس را ترک نخواهند کرد و احتمالا تا مدتی در آنجا می‌مانند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اگر دولت جدید این رژیم فردا(یکشنبه) از کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی) رأی اعتماد بگیرد خانواده بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی که قرار است فردا بعد از ۱۲ سال نخست وزیری، قدرت را ترک کند، فورا مقر اقامت نخست وزیر در بالفور قدس را ترک نخواهد کرد.

طبق گزارش این منابع تخلیه مقر اقامت نتانیاهو احتمالا چند هفته به طول بینجامد اما تاکنون تاریخ مشخصی برای تخلیه آن وجود ندارد.

نفتالی بنت که قرار است نخست وزیر جدید باشد اعلام کرده که به صورت دائمی با خانواده‌اش در مقر اقامت نخست وزیر زندگی نخواهد کرد و از این مکان تنها برای نشست‌ها و میزبانی استفاده خواهد شد و همین مسئله به خانواده نتانیاهو اجازه می‌دهد تا زمان بیشتری در آنجا بمانند.

به گفته این شبکه نتانیاهو همچنان محافظ شخصی خواهد داشت و می‌تواند در صورت موافقت کمیته وزارتی امور شاباک در کنست با تمدید خدمات امنیتی برای او از چنین خدماتی تا مدتی برخوردار باشد.

همچنین روزنامه معاریو نوشت که تنها ۲۴ ساعت از دوره حکومت نتانیاهو باقی مانده است و بعد از پایان دورانش وی رئیس مخالفان خواهد بود.

بن کاسبیت، خبرنگار معاریو نوشت که نتانیاهو خودش مسئول سقوط دولتش است؛ چراکه درطول نخست وزیری‌اش همواره درحال ایجاد دشمنان سیاسی برای خود بود. نتانیاهو خود را به وضعیتی دچار کرد که در آن هیچ سیاستمدار مهمی به او و وعده‌هایش اعتماد ندارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها