رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 551061

فرصت انتخاب خیرالموجودین را از دست ندهیم /حضور حداکثری در انتخابات چشم طمع دشمن را کور میکند

ساعت 24- رسول منتجب نیا از فعالان سیاسی اصلاح طلب خواستار حضور پر شور و حداکثری مردم در پای صندوق های رای شد.

بخشی از متن این دعوتنامه به شرح ذیل است:

ملت شریف، آگاه و دردآشنای ایران!

شما به خوبی می دانید تنها روزنه دخالت مردم در حاکمیت و تعیین سرنوشت خویش، حضور پای صندوق رأی و انتخاب فرد یا افراد اصلح است و قهر از صندوق به معنای سپردن کشور به دست نااهلان است.

بنابراین به رغم نارضایتی شدید نسبت به چگونگی اداره کشور، وجود تبعیض، بی عدالتی، تورم و گرانی و ردّ صلاحیت نامزدهای لایق، نباید فرصت انتخاب خیرالموجودین را از دست داد بلکه با حضور پرشور و حدّاکثری پای صندوق رای داشت.

خدمتگزار شما مردم خوب؛ رسول منتجب نیا

حضور حداکثری در انتخابات چشم طمع دشمن را کور می‌کند

همچنین ایسنا نوشت؛

هادی بیگی نژاد، درباره تاثیر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر آینده کشور، بیان کرد: آنچه که باعث شده تا گمانه زنی هایی در خصوص مشارکت کم تر مردم در انتخابات به میان آید بحث ناامیدی مردم است. مردم در طول سالیان گذشته از لحاظ اقتصادی تحت فشار زیادی بودند و متاسفانه به آن ها وعده داده شد که با رفع تحریم ها مشکلات زندگی آنان رفع می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: اما مردم دیدند روزی که تحریم ها لغو شد و روزی که اعمال شد تفاوتی در زندگی آنان ایجاد نشد. برای مردم معلوم شد که مشکل جای دیگری است و این امر باعث دلخوری مردم شده است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اکنون لازم است که مدل برنامه ریزی و حکمرانی کشور تغییر کند. کاندیداها باید با تبیین مدل حکمرانی نوین مردم را قانع کنند که مشکلات قابل حل بوده و امید همچنان وجود دارد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: اما اینکه رای مردم چه نقشی در سرنوشت آنان دارد باید در یک جمله بگویم اگر مشارکت در انتخابات حداکثری باشد به دشمن این پیام را می دهد که به کشور ما طمع نداشته باشد اما اگر مشارکت پایین باشد دشمن چشم طمع به کشور خواهد دوخت.

بیگی نژاد در پایان افزود: به همین منظور است که رهبری تاکید دارند انتخابات ضامن امنیت کشور است. حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب می شود تا حساب کار دست دشمن بیاید و دیگر نمی تواند در مجامع بین المللی علیه کشورمان اجماع سازی کرده و ما را تحت فشار بگذارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها