رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 551262

سمانه صدای ضبط شده ام را به زنم داد / مرا به لجنزار گناه کشیده بود

ساعت 24- مرد جوان از مزاحمت های یک زن که دوست تلگرامی اش است به ستوه آمد و شکایت کرد.

این مرد در شرح زندگی اش به ماموران گفت : به محل کارم رفت‌وآمد داشت‌. می‌گفت هیچ‌کس درکش نمی‌کند و شاید خدا مرا سر راهش قرار داده است.

حرف‌هایش را جدی نمی‌گرفتم. اما از روزی که در تلگرام ارتباط برقرار کردیم حسابی گرفتار شدم. در کمتر یک هفته شرم و حیا را کنار گذاشتیم‌، عکس‌های شخصی‌اش را برایم می‌فرستاد.

من هم چند عکس از خودم فرستادم. سمانه ادعا می‌کرد تا حالا عشق را تجربه نکرده و من به او آرامش خاصی می‌دهم‌.
او با همین چرت‌ و پرت‌ها مرا طعمه هوس‌هایم کرد. هنوز هفت‌ماه از زندگی مشترک من و همسرم نگذشته بود که این مشکل برایم درست شد. همسرم متوجه تغییر حرکات و رفتارم شده بود، ولی چیزی نمی‌گفت.

متاسفانه رابطه مجازی من و سمانه به ملاقات‌های گناه‌آلود ختم شد. بعد از آنکه مرا به لجنزار گناه کشاند، یک روز گفت فردی حکم جلب مادرش را گرفته و دو میلیون تومان لازم دارد.

صادقانه گفتم پولی در کار نیست. سمانه که می‌خواست مرا تلکه کند، چهره واقعی‌اش را نشانم داد. به محل کارم آمد و سروصدا راه انداخت. همان روز بعد از ظهر جلوی خانه‌ام نیز معرکه به پا کرد و با کولی‌بازی آبرویم را جلوی همسایه‌ها به باد داد.او عکس‌ها و صدای ضبط شده‌ام را تحویل همسرم داده است. البته شریک زندگی‌ام به رویم نیاورد چه غلطی کرده‌ام.
اما با وجود گذشت دو ماه‌، سمانه دست‌بردارم نیست. با مزاحمت‌های وقت و بی‌وقتش در محل کارم باعث شد از شرکت نیز اخراج شوم. برای مشاوره به کلاتتری آمده‌ام‌، شک ندارم او بیمار روانی است.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها