رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 551639

واکنش مثبت بورس و بازار ارز به پیروزی رئیسی

ساعت 24 - یک روز پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و در حالی که ابراهیم رئیسی پیروز قطعی به شمار می‌رود، شاخص‌های بازار بورس و تهران افزایش و قیمت ارز در بازار آزاد کاهش یافت.

بورس
dir="RTL" style="text-align:right">در بورس تهران شاخص کلی بازار با بیش از ۱۴ هزار و ۳۱۰ واحد افزایش به ۱میلیون و ۱۶۱ هزار و ۹۸۵ واحد رسید.همزمان نرخ فروش دلار آمریکا هم در بازار آزاد تهران ۱۰۰ تومان کاهش یافت و به ۲۴ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.هفته گذشته و در گرماگرم ر«قابت‌های انتخاباتی» بازار بورس با افت شاخص‌ها و بازار ارز و سکه با افزایش قیمت روبه‌رو بود.

مساله هدایت سرمایه‌های سرگردان به سوی بازار بورس، یکی از مهم‌ترین محورهای نخستین مناظره انتخابی میان نامزدهای تائید صلاحیت شده بود. کاندیداهای نزدیک به جریان اصولگرایی، عملکرد دولت حسن روحانی در رشد سریع و پس از آن سقوط شاخص‌های بورس را به شدت مورد انتقاد قرار دادند.ابراهیم رئیسی، پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری ایران، کارزار انتخاباتی خود را با حضور در اتاق بازرگانی تهران شروع کرد. وی وعده حمایت از بخش خصوصی را برای سامان دادن به اقتصاد آشفته ایران داده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها