رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 551818

یورو ۲۰۲۰؛ صعود ایتالیا و ولز در شب حذف ترکیه

ساعت24- دیدارهای شب نخست از دور پایانی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ با پیروزی ایتالیا و تثبیت جایگاه این تیم به عنوان صدرنشین و امیدوار ماندن سوئیس به صعود پایان یافت.

دیدارهای شب نخست از دور پایانی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ با پیروزی ایتالیا و تثبیت جایگاه این تیم به عنوان صدرنشین و امیدوار ماندن سوئیس به صعود پایان یافت.

سومین و آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی یورو 2020، امشب (یکشنبه) با برگزاری دو بازی همزمان در گروه A از ساعت 20:30 به وقت تهران آغاز شد که تیم‌های ملی ایتالیا و سوئیس به ترتیب برابر ولز و ترکیه به برتری دست پیدا کردند.

یورو ۲۰۲۰؛ صعود ایتالیا و ولز در شب حذف ترکیه

ایتالیا که برای حفظ صدرجدول به میدان رفته بود، در ورزشگاه المپیکوی شهر رم موفق شد ولز تیم دوم جدول رده‌بندی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به این ترتیب به عنوان تیم اول جدول به مرحله بعدی صعود کند. تنها گل این بازی را متئو پسینا در دقیقه 39 به ثمر رساند. این در حالی بود که ولزی‌ها از دقیقه 55 با اخراج مدافع‌شان اتان آمپادو 10 نفره بازی را به پایان رساندند. ایتالیا در این مسابقه با 8 تغییر نسبت به تیم‌هایی که در دو بازی نخست خود به میدان فرستاده بود برابر ولز بازی کرد. ولز هم با وجود این شکست با 4 امتیاز در رده دوم جدول ماند و همراه با ایتالیا به مرحله بعدی صعود کرد.

در بازی همزمان که در ورزشگاه المپیک باکوی آذربایجان برگزار شد، سوئیس موفق شد ترکیه را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد تا ضمن امیدوار ماندن به صعود به مرحله بعدی به عنوان یکی از 4 تیم سوم برتر مرحله گروهی، ترکیه را به اولین تیم حذف شده رقابت‌ها تبدیل کند.

یورو ۲۰۲۰؛ صعود ایتالیا و ولز در شب حذف ترکیه

گل‌های این بازی را هریس سفروویچ در دقیقه 6 و ژردان شکیری در دقایق 26 و 68 برای سوئیس و عرفان جان قهوه‌چی در دقیقه 62 برای ترکیه به ثمر رساندند. سوئیس با این نتیجه 4 امتیازی شد و شانس نسبتاً زیادی برای راهیابی به مرحله بعدی دارد. ترکیه اما بدون امتیاز و با تنها یک گل زده و هشت گل خورده به کار خود پایان داد.

جدول نهایی گروه A

یورو ۲۰۲۰؛ صعود ایتالیا و ولز در شب حذف ترکیه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها