رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 553520

آموزش دانگرید از iOS 15 به iOS 14

رپورتاژ تبلیغی / اگر شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که باگ های موجود در iOS 15 کلافه تان کرده است این مقاله برای شماست. ما می خواهیم در این مطلب به شما آموزش دهیم که چگونه از iOS 15 به iOS 14 دانگرید کنید.

div>

البته درنظر داشته باشید که اگر بتای watchOS 8 را بر روی اپل واچی که به آیفونی با سیستم عامل iOS 15 متصل بوده نصب کرده اید، پس از دانگرید به iOS 14 دیگر نمی توانید به صورت کامل از امکانات آن اپل واچ استفاده کنید.

چگونه به وسیله کامپیوتر یا مک از iOS 15 به iOS 14 دانگرید کنیم؟

توجه داشته باشید که پس از دانگرید فوری از iOS 15 می بایست اطلاعاتتان را از آیفونتان بازگردانی یا پاک کنید. اما نکته اصلی اینجاست که پس از بازگشت به iOS 14 امکان استفاده از بک آپ گرفته شده در iOS 15 را ندارید. بنابراین باید از بک آپ های قبلی که در iOS 14 گرفته اید استفاده کنید. برای دانگرید از iOS 15 به iOS 14 مسیر زیر را دنبال کنید:
1- پس از وارد شدن به مسیر روبرو : Apple Logo > About This Mac > Software Update، مطمئن شوید که آخرین نسخه MacOS روی سیستم شما نصب می باشد. ضمناً اگر قصد خرید اپل ایدی با پایین ترین قیمت و بالاترین امنیت را دارید و همچنین می خواهید از قیمت روز گوشی ها و تبلت های اپل مطلع شوید می توانید به وب سایت آیدی تاپ (idtop.ir) مراجعه کنید.

برای مثال در قسمت قیمت و مشخصات فنی محصولات، این امکان برای شما وجود دارد که قیمت گوشی ایفون ۱۱ یا سایر گوشی های کمپانی اپل و سامسونگ را از روی نمودار مقایسه و بررسی کنیید.

بازگشت از iOS15 به iOS14


2- آیفون خود را با کابل لایتنینگ به MAC یا PC متصل کنید. حالا با توجه مدل دستگاهتان که در زیر به آن اشاره کرده ایم باید وارد حالت ریکاوری شوید.
- برای اپید پرو: دکمه افزایش ولوم را فشار و سپس سریع رها کنید پس از آن دکمه کاهش ولوم را نیز به همین شکل فشار داده و رها کنید. حالا باید دکمه پاور را نگه دارید تا دستگاه به حالت ریکاوری منتقل شود.
- برای آیفون های 8 به بالا: برای آیفون های 8 و جدیدتر نیز باید به همین شکل اقدام کنید.
- برای آیفون 7 و 7 پلاس: دکمه کاهش ولوم و دکمه Sleep را همزمان نگه داشته و پس از مشاهده آرم و لوگوی اپل رها کنید، سپس دکمه پاور را نگه دارید تا به صفحه ریکاوری منتقل شوید.
- برای آیفون 6 اس و 6 اس پلاس: باید دکمه Sleep و هوم را تا زمانی نگه دارید که به صفحه ریکاوری منتقل شوید.

بازگشت از آی او اس 15 به آی او اس 14


3- پس مشاهده گزینه های ریستور یا آپدیت روی کامپیوتر خود، گزینه ریستور (Restore ) را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه آخرین نسخه iOS 14 روی دستگاهتان نصب خواهد شد. البته باید منتظر بمانید تا نیاز به بروزرسانی نشان داده شود و شما روی دکمه Install کلیک کنید. حالا می تونید بک آپ خود را نیز به دستگاهتان منتقل کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها